آخرین عناوین

سه شنبه 16 ارديبهشت 1393-1:24 کد خبر:117

مدیر کل نوسازی مدارس مازندران خبر داد:

برگزاری شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خرداد ماه در مازندران

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران گفت: به منظور گسترش فرهنگ مشارکت عمومی شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز مازندران اول خرداد سال جاری در اردوگاه شهدای بادله برگزار می شود.


به گزارش خزر خبر ،قربانعلی شیرزاد افزود: مازندران دارای بیش از یک هزار خیر مدرسه ساز است که بالغ بر 780نفر در سامانه خیران مدرسه ساز کشور به ثبت رسیده است.

وی میزان تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته را بالغ بر 45میلیارد تومان اعلام و خاطر نشان کرد: تعهدات خیرین مدرسه ساز مازندران نسبت به سال 91 با رشد 26درصدی مواجه بود .

شیرزاد با اشاره به اینکه پیام شانزدهمین جشنواره  خیرین مدرسه ساز مازندران با رویکرد جلب مشارکت خیرین در تکمیل پروژه های نیمه کاره دولتی است اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت قانونی پروؤه های دولتی که پیش از 70درصدپیشرفت فیزیکی داشته باشند برای تکمیل ، از مشارکت خیرین استفاده می شود .

وی به مشارکت مردم فرهنگ دوست مازندران در اجرایی کردن نیت خیر مدرسه سازی اشاره و تصریح کرد: فرهنگ مشارکت مردم در مدرسه سازی باید رونق یابد.

شیرزاد مشارکت خیران به امر مدرسه‌سازی را در دو سال اخیر اعلام و خاطر نشان کرد: در هوشمندسازی مدارس مازندران 90 درصد مدارس از طریق خیران و 10 درصد با اعتبار دولتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حاشیه برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز، فعالیت‌های فرهنگی متنوعی نیز انجام می‌شود، اظهار داشت: برای نخستین بار کتاب (چهره‌های همیشه جاوید) که ویژه خیران مدرسه‌ساز است رونمایی می‌شود.

شیرزاد با بیان اینکه سال گذشته همراه با برگزاری پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز روش پرداخت آنلاین کمک خیران به امر مدرسه سازی اطلاع رسانی شد، افزود: همه خیرین با هر نیت خیری که دارند می توانند با مراجعه به سایت سازمان از طریق سامانه آنلاین کمک های خود را به سمت مدرسه سازی هدایت نمایند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :