آخرین عناوین

سه شنبه 1 فروردين 1402-19:7 کد خبر:117002

رئیس پلیس راهور مازندران اعلام کرد:

استقرار ۱۴۳ تیم گشت خودرویی راهور در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: همزمان حدود ۱۴۳ تیم گشت خودرویی و ۲۴۶ عوامل پلیس و بالغ بر هزار نفر از همکاران ما در سطح محورهای مواصلاتی مستقر شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران، اظهار کرد: همزمان حدود ۱۴۳ تیم گشت خودرویی و ۲۴۶ عوامل پلیس و بالغ بر هزار نفر از همکاران ما در سطح محورهای مواصلاتی مستقر شدند.

براساس این گزارش، وی افزود: همکاران پلیس راهور ما در دو نقطه شهرستان سوادکوه و همچنین مرزن‌آباد چالوس و غرب استان به‌ویژه محدوده عباس‌آباد مازندران که شاهد ترافیک سنگینی هستیم، استقرار دارند.

رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه هدف از تلاش شبانه ‌روزی تسهیل عبور و مرور و رفع گره‌های ترافیکی در مسیر است، تصریح کرد: امیدواریم مشکلی برای هموطنان و مسافران ورودی به استان پیش نیاید.

بیگلری خاطرنشان کرد: بیشترین دلیل تصادفات ما توجه نکردن به جلو ناشی از سرعت غیرمجاز است و در این زمینه سرعت وسایل نقلیه در نوروز در جاده‌ها ۱۰ کیلومتر کاهش پیدا کرده که باید مدنظر رانندگان قرار گیرد.

به گزارش خزرتیترخبر، وی گفت: پلیس راهور برای برقراری نظم و امنیت در مسیرها و عبور و مرورها و فراهم کردن نوروزی آرام برای هموطنان کاملا آماده است./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :