آخرین عناوین

سه شنبه 1 فروردين 1402-19:7 کد خبر:117003

هواشناسی مازندران اعلام کرد:

تداوم ناپایداری جوی و بارش باران در مازندران

هواشناسی مازندران با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی که با کاهش محسوس دما همراه است، تداوم ناپایداری در  استان را تا اواخر وقت روز جمعه هفته جاری پیش بینی کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، پیش بینی پنج روزه هواشناسی مازندران به استناد تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابی هواشناسـی نشان می دهد که شرایط جوی استان از پایان روز سه‌شنبه تا اواخر وقت روز جمعه هفته جاری بارانی و سرد خواهد بود و شهروندان و مسافران ادامه تعطیلات سال جدید را با وزش باد و باران، کاهش محسوس دما و بارش برف در مناطق ییلاقی سپری خواهند کرد.

براساس این گزارش، هواشناسی شرایط جوی امروز مازندران را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی در مناطق ساحلی و جلگه ای ابری گاهی مه آلود و در ارتفاعات با بارش باران و در روز چهارشنبه نیز ابری بویژه در مناطق غربی با احتمال بارش باران و وزش باد پیش‌بینی کرد.

شرایط جوی مازندران در روز پنجشنبه سومین روز عید سعید باستانی نوروز، ابری با کاهش دما و به‌ تدریج از سمت غرب استان با بارندگی، در مناطق کوهستانی مه آلود با بارش برف، وزش باد و احتمال رعد و برق و در روز جمعه نیز ابری با بارش باران، در ارتفاعات مه آلود با وزش باد پیش‌بینی شده است.

آسمان مازندران در روز شنبه هفته آینده با بارش پراکنده باران و بتدریج با کاهش ابر و در ساعات پایانی روز صاف تا نیمه ابری با افزایش نسبی دما در مناطق ساحلی با احتمال مه صبحگاهی پیش‌بینی شده است.

داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که پل سفید با ثبت دمای ۱۸.۷ و بلده با ۹.۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین شهرهای مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

به گزارش خزرتیترخبر، دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم‌ترین ساعت به ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته تغییر محسوسی نخواهد داشت، وضعیت دریای خزر در روز جاری نیز با موج کوتاه پیش‌بینی شده است./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :