آخرین عناوین

سه شنبه 16 ارديبهشت 1393-1:40 کد خبر:118

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

اختصاص 290 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در مازندران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از اختصاص بیش از 292 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در مازندران خبر داد.


به گزارش خزر خبر، علی بابایی کارنامی  در جلسه کارگروه توسعه و اشتغال شهرستان ساری افزود: دولت 292 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در مازندران اختصاص داد.

وی خاطر نشان کرد: برای جذب این اعتبار نیاز به همکاری بانک‌ها است تا در ایجاد اشتغال و رونق شهرک‌های صنعتی گام موثری برداشته شود.

بابایی اظهار داشت: برای طرح‌های توسعه‌ای و ایجادی 61 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد و تاپایان خردادماه نیز برای جذب این اعتبار فرصت داده شد.ه است

وی همچنین از اختصاص بیش از دو میلیارد و 400 میلیون تومان برای طرح‌های نیمه تمام در شهرستان ساری خبر داد و تصریح کرد: دولت برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولید ساری نیز یک‌ میلیارد و 900 میلیون تومان اختصاص داد.

بابایی خواستار همکاری بانک‌ها برای جذب اعتبار اختصاص داده شده به شهرستان ساری شد و گفت: از فرصت ایجاد شده استفاده مناسب شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خواستار نظارت بیشتر دستگاه‌های متولی امر اشتغال بر فرایند اجرای کار شد و افزود: هر دستگاهی که متقاضیان اشتغال را برای کار معرفی می‌کنند نظارت بر حسن انجام کار را نیز در دستور کار قرار دهند.

بابایی به ظرفیت صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در مازندران نیز اشاره و خاطر نشان کرد: این صندوق به طرح‌های کارآمد و اثر گذار استان تسهیلات با بهره مناسب اختصاص می‌دهد که باید با همدلی و وفاق زمینه‌ای ایجاد شود تا طرح‌های مناسب برای استفاده از ظرفیت این صندوق در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: چند شرکت از صندوق توسعه ملی برای توسعه اشتغال در مازندران تسهیلاتی دریافت نموده اند و لازم است تا زمینه‎ای ایجاد شود که از ظرفیت این صندوق سایر شرکت‌ها و موسسات به نفع مطلوبی استفاده ببرند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :