آخرین عناوین

سه شنبه 16 ارديبهشت 1393-1:48 کد خبر:119

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

یک سوم به ظرفیت شهرک‌های صنعتی ساری اضافه می‌شود

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: یک سوم به ظرفیت شهرک‌های صنعتی شهرستان ساری اضافه می‌شود.


به گزارش خزر خبر، سید مصطفی موسوی در جلسه شورای اشتغال شهرستان ساری افزود: شهرک‌های صنعتی ساری در سنوات گذشته به جایگاه مناسبی نرسید.

وی با اشاره به عدم همکاری بانک‌ها برای جذب اعتبارات شهرستانی خاطر نشان کرد:در صورت عدم همکاری گرفتار خود تحریمی در شهرستان می‌شویم به طوری که جذب اعتبارات نامناسب در مرکز استان نشان‎دهنده این امر است.

موسوی اظهار داشت: تجربه نشان داد که تسامح و تساهل در چارچوب قانون بسیار اثرگذار است و برای ایجاد اشتغال پایدار در مرکز استان مازندران این امر باید مورد توجه متولیان قرار گیرد.

وی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شهرک‌‌های صنعتی شهرستان ساری، تصریح کرد: یک سوم به ظرفیت شهرک‌های صنعتی ساری اضافه می‌شود و در طرح توسعه‌ تغییر کاربری‌ها پیگیری می‌شود و تلاش ما این است که روند سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی استان تسهیل شود.

موسوی خاطر نشان کرد: شهرک‌های صنعتی یک و دو ساری و همینطور شهرک‌های صنعتی شهرستان ساری نیاز به حمایت همه جانبه دارند و این امر در طرح توسعه ساری که مد نظر همه مسئولان است نیز باید لحاظ شود.

وی در ادامه به موضوع شناسنامه‌دار کردن شهرک‌های صنعتی مازندران نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح از دو هفته قبل در مازندران آغاز شد و تلاش ما این است که این امر سریع‌تر به سرانجام برسد.

موسوی با اشاره به برخی انحراف سرمایه‌گذاری که در شهرک‌های استان اتفاق افتاد اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای جلوگیری از انحراف این واحدها در دستور کار قرار داد و در صورت رفع این مشکل شاهد توسعه در شهرک‌های صنعتی استان خواهیم بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :