آخرین عناوین

سه شنبه 16 خرداد 1402-17:11 کد خبر:119687

کشف زمین‌خواری میلیاردی در ساری/ دستگیری شرور در بابل/دستگیری جاعل اسکناس سابقه دار در قائمشهر

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، مرتضی میرزایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی و رابطان پلیس اقتصادی در شهرستان ساری افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی در منطقه جنگلی کرده بودند، شناسایی شدند.

براساس این گزارش، وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره منابع طبیعی، مأموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه برداری صورت پذیرفته مشخص شد ۳۶۱ متر مربع از اراضی ملی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

به گزارش خزرتیترخبر،سردار میرزایی با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت‌های مأموریت پلیس امنیت اقتصادی است، از شهروندان مازندرانی خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمین خواری و تصرف عدوانی اراضی ملی در این استان را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند.

دستگیری شرور و عامل رعب و وحشت در بابل

براساس همین گزارش،  فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری متهم به شرارت و عامل رعب و وحشت بین شهروندان، خبر داد. 

وی افزود:  در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد در منطقه شهری "باغ فردوس" موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با حضور در محل حادثه موفق به شناسایی شرور و عامل رعب و وحشت شدند، افزود: متهم در حالی که سلاح سرد در دست داشته با مشاهده ماموران با موتورسیکلت در حال فرار بوده که با اقدامات پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. سرهنگ شالیکار در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

جاعل اسکناس سابقه دار به زندان برگشت

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری فردی که با جعل اسکناس ۱۰۰ هزار تومانی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، خبر داد.

مهدی خادمی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به طور گسترده در سطح شهرستان قائم شهر اقدام به پخش پول های ۱۰۰ هزار تومانی نموده است، بلافاصله و با توجه به اهمیت موضوع مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر اقدامات اطلاعاتی خود را در این رابطه آغاز کردند، و در بررسی های صورت گرفته محل اختفای فرد جاعل که در یکی از روستاهای اطراف شهرستان بود شناسایی و با هماهنگی دادستان وارد مخفیگاه متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: با حضور ماموران در یک عملیات ضربتی به محل اختفای جاعل، متهم که در حال مهر نمودن پول های تقلبی بود، غافلگیر و دستگیر شد.

خادمی تصریح کرد: متهم که دارای چندین فقره سابقه کیفری جعل است در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی مهر بانک ملی، تعدادی مهر فتوکپی برابر اصل، پنج میلیون تومان پول تقلبی، دستگاه گنج یاب الکترونیکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه متهم بعد از تحقیقات صورت گرفته به مرجع قضائی معرفی و مجددا راهی زندان شد گفت : پلیس به هیچ وجه اجازه نمی دهد تا سودجویان و کلاهبرداران امنیت و آرامش روانی شهروندان را مختل کنند و انتظار ما از مردم عزیز هم این است که ضمن توجه به هشدار ها و توصیه های پلیس، در صورت اطلاع از اینگونه فعالیت های مجرمانه بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان به عنف در نوشهر

فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری سارق به عنف با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خزرتیترخبر، اکبر درویشی در تشریح این خبر گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف از یکی از گردشگران در یکی از محلات شهرستان نوشهر، تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی صحنه جرم و اظهارات شاکیان پرونده و بازبینی دوربین های مدار بسته که سه نفر با سر و صورت پوشیده با تهدید چاقو و ضرب و شتم و تهدید و حمله به افراد، کیف و گوشی تلفن و پول آنها را زورگیری و به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت و سرنخ های موجود تحقیقات میدانی گسترده ای را از ساعات اولیه سرقت آغاز و در نهایت با سرنخ های بدست آمده به فردی۳۰ ساله مظنون، وی را تحت نظر و تعقیب قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی سرانجام محل سکونت متهم را شناسایی در اقدامی ضربتی و غالگیرانه وی را دستگیر و بلافاصله پس از دستگیری ۲ نفر از هم دستانش نیز به جرم خود اعتراف، اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

به گزارش خزرتیترخبر، درویشی خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد از شهروندان خواست آموزش های پلیس درپیشگیری از انواع سرقت راجدی گرفته و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ و کلانتری محل سکونت خود گزارش کنند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :