آخرین عناوین

چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393-0:22 کد خبر:123

رییس کمیته امداد ساری اعلام کرد:

سرگردانی متقاضیان وام خوداشتغالی در بانک‌های ساری

رییس کمیته امداد ساری گفت: برخی بانک‌های شهرستان ساری با متقاضیان وام خوداشتغالی همکاری نمی‌کنند و به همین علت مردم در بانک‌ها سرگردان هستند.


به گزارش خزر خبر، قنبر بریمانی افزود: از زمانی که اعتبارات اشتغال برای شهرستان ساری ابلاغ شد، این موارد را در اختیار بانک‌ها قرار دادیم.

وی خاطر نشان کرد: برخی از بانک‌ها همکاری مناسبی با این سازمان داشته به طوری که در بانک رفاه 93 درصد اعتبارات معرفی شده جذب شده است.

بریمانی با اشاره به مشکلاتی که بانک‌ها برای متقاضیان تسهیلات ایجاد می‌کنند،اظهار داشت: سخت گیری‌های سلیقه‌ای در بانک‌ها مشکلاتی برای متقاضیان ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: سال گذشته با وجود مشکلاتی که در این شهرستان توسط بانک‌ها به وجود آمد موفق شده ایم که حدود 14 میلیارد تومان اعتبار را جذب کنیم.

بریمانی میزان اعتبار جذب شده سال جاری را 3 میلیارد و 159 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: برخی از بانک‌ها با وجود مشکلاتی که برای متقاضیان ایجاد می‌کنند از قبول متقاضی جایگزین نیز خودداری می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: مشکلاتی که در بانک صادرات داریم بسیار جدی بوده و بانک توسعه تعاون اعلام می‌کند که سایت این بانک بسته است.

بریمانی اظهار داشت: پرونده جایگزین در کمیته امداد برای معرفی ایجاد اشتغال وجود دارد ولی اگر بانکی احساس کرد که شرایط متقاضی برای دریافت وام مناسب نیست پرونده را به این مرکز عودت بدهد.

وی همچنین تصریح کرد: 232 نفر از متقاضیان ایجاد اشتغال را به بانک صادرات معرفی نموده ایم که این بانک با توجه به سخت گیری‌های که اعمال کرد تنها 86 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

بریمانی افزود: در بانک صادرات بلوار امام رضا(ع) ساری 41 نفر توسط کمیته امداد برای اشتغال معرفی شده اند که یک نفر هم موفق به دریافت تسهیلات نشده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :