آخرین عناوین

شنبه 6 تير 1394-23:0 کد خبر:12454

آقایان مسئول به داد مردم برسید!! بی تفاوتی تا کی؟؟!!لزوم دخالت وزیر بهداشت!

فراری شدن بیماران بیمارستان امام ساری/اعتراض کارکنان هم نتیجه بخش نیست

بیماران و کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) ساری از وضعیت بد این مکان درمانی به ستوه آمده اند.


به گزارش خزرخبر،چندی قبل یکی از خبرگزاری ها با انتشار فیلمی از وضعیت اسفناک بیماران و نواقص بیمارستان امام(ره) ساری از مسئولین درخواست توجه و رسیدگی کرد که مسئولین این بیمارستان به صورت موقت نسبت به برطرف نمودن ظاهری مشکلات اقدامی مقطعی نموده اند که پس از دو روز مشکلات فوق دوباره شروع به اذیت کادر درمانی و بیماران نمود.

بر پایه این گزارش،طی هفته های اخیر که شدت دمای هوا در مازندران و ساری به بالاترین درجه در طی سال های اخیر رسیده است متاسفانه بخش های مختلف این بیمارستان دچار مشکلات عدیده ای از نظر گرما شده اند که باعث فرار و ترخیص اجباری و شخصی برخی از بیماران و پایین آمدن کیفیت خدمات رسانی توسط کادر درمانی شده است.

بخش های مختلف بیمارستان امام (ره) ساری متاسفانه فاقد تجهیزات لازم جهت خنک شدن و تهویه بیماران بوده که همین موضوع باعث نارضایتی و اعتراض بیماران و کارمندان شده است.

اتاق های فاقد توری برای جلوگیری از ورود پشه ها و حشرات ، اتاق هایی که رو به جنوب می باشند و نور مستقیم خورشید به بیماران می تابد اما به علت شدت گرما،بیماران و همراهان آنها را مجبور کرده تا به رضایت شخصی خود، از این بیمارستان نقل مکان کرده و به بیمارستان های دیگری بروند،کادر درمانی زحمتکش که در گرمای طاقت فرسا به بیماران خدمات می دهند اما به علت بی تاثیر بودن اعتراض آنها و ترس و دلهره از امنیت شغلی،مجبور به تحمل سختی ها می باشند،همراهان بسیاری از بیماران که با آوردن پنکه سعی در خنک کردن بیماران خود جهت بهبودی کرده اند و .....تنها گوشه ای از مشکلات بیماران این بیمارستان می باشد.

بر پایه این گزارش می توان نمونه ای از موارد فوق الذکر را در بخش غدد نفرولوژی و یا بخش ریه و روماتولوژی مشاهده نمود.

خبرگزاری فارس نیز مجددا در این مورد اطلاع رسانی نموده است اما گوش شنوا و مسئول متعهدی جوابگو نیست.

امیدواریم وزیر بهداشت که طی هفته های آینده قرار است به این استان و شهر ساری سفر کند در مورد بی تفاوتی مسئولین علوم پزشکی مازندران و بیمارستان امام خمینی(ره) ساری اقدامات جهادی انجام دهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :