آخرین عناوین

چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393-8:38 کد خبر:125

سخنی با استاندار مازندران ؛

رسانه ها حاشیه سازی نمی کنند ؛ منتظر برنامه اند

جناب دکتر فلاح ، قریب 9 ماه از معارفه حضرت عالی می گذرد و در این مدت بس طولانی از منظر مدیریتی ، فعالان سیاسی و رسانه ایی همطیف و منتقد همچنان منتظر انتشار برنامه ایی هستند که وزیر کشور به جنابعالی دو ماه فرصت تدوین آنرا داده است .


رضا حسن زاده اشرفی : جناب دکتر فلاح ، قریب 9 ماه از معارفه حضرت عالی می گذرد و در این مدت بس طولانی از منظر مدیریتی ، فعالان سیاسی و رسانه ایی همطیف و منتقد همچنان منتظر انتشار برنامه ایی هستند که وزیر کشور به جنابعالی دو ماه فرصت تدوین آنرا داده است .

متاسفانه عدم برنامه ایی مدون در اسلاف و پیشینیان در مدیریت ارشد استان نیز وجود داشته و بیانات دکتر رحمانی فضلی بارقه امیدی در دل عاشقان و دلسوز توسعه این مرز و بوم ایجاد نمود که در دولت تدبیر و امید، مدیر ارشدی با برنامه و با اهداف تدوین شده منصوب گردید که بر اساس این اهداف و برنامه ها، عملکرد و اقداماتش مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و این مدیر پاسخگوی تصمیمات اش خواهد بود.

جناب استاندار ، حضرت عالی در چند روز قبل در جلسه شورای شهر ساری بیان فرمودید:"باید شاخص های توسعه مرکز استان را تدوین و برای تحقق آن در زمان بندی معین، برنامه تعریف کرد " این همان چیزی است که دلسوزان این مرز و بوم از شما می خواهند و شما آنها را متهم به حاشیه سازی می نمایید.

جناب دکتر، همانگونه که مستحضرید دیار سبز از ابتدای سال 92 یعنی زمانی که هنوز زمزمه های حضور آیت ا... هاشمی رفسنجانی در انتخابات شنیده نشده بود بنده با توجه به ارادت قلبی به ایشان و اینکه آیت ا... هاشمی یار و یاور امام راحلمان، مقام معظم رهبری و دلسوز نظام و انقلاب دانسته به حمایت رسانه ایی از ایشان اهتمام ورزید و به آن می بال، در جلسه ایی که در محضر شما داشتیم دیار سبز را در حمایت از دکتر روحانی ثابت قدم دانسته و محکم از دولت تدبیر و امید تا زمانی که حضرت آقا حمایت نمایند حمایت خواهیم نمود.

جناب استاندار، تفکر حاشیه سازی نشریات از سوی کدام مشاورتان به شما القاء شده است؛ چرا که حضرت عالی فرمودید :" بنده نشریات و سایتها را مطالعه نمی کنم " و ما هم بر این عقیده هستیم شما به خواندنشان علاقه ایی ندارید، چرا که اگر قرائت می فرمودید از زحماتشان در حمایت از شخص حضرتعالی و توسعه استان همچون مهندس طاهایی تقدیر و تشکر می نمودید و آنها را دوست و یاور خود می خواندید  اما ...

اینکه می فرمایید بنده تا دو سال دیگر استان را متحول کرده، در غیر اینصورت کناره گیری می کنم، صحیح نمی باشد؛ چرا که ما معتقدیم بعد از سی و پنج سال دیگر فرصت آزمون و خطا نخواهیم داشت و باید با تفکر و تسلط بر امور، گامهای سازنده برداریم تا آیندگان از ما به نیکی یاد کنند.

حاجی عزیز ، کار جهادی از سوی جهادگری همچون شما بر کسی پوشیده نیست، ولی آیا مشخص نبودن هدف با کار جهادی می تواند برآیند مثبت داشته باشد؟

لذا دلسوزان توسعه استان و دوستان شما نمی خواهند در کار جهادی شما برآیند منفی ثبت گردد لیکن نکوست که از نخبگان و دانشگاهیان و دلسوزان واقعی استان که در کنار خود بندرت دارید بیشتر استفاده و بهره مند گردید؛ زیرا آیندگان به امثال ما که به حمایت می پردازیم ایراد خواهند گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهروند
    شنبه 20 ارديبهشت 1393-16:14

    آقای حسن زاده، شما بالاخره نگفتی کدوم طرفی؟ فعلاً که از هر طرف باد میاد!شما تکلیف خودتو اول مشخص کن بعد به حاجی عزیز امرونهی کن!ضمنا چرا سرتو واسه این مسئولان درد میاری؟کار اینا شده مثل کارشناسان تلویزیون که چون دلشون میخواد بیشتر نمود داشته باشن در پایان هر برنامه ای میگن انشاالله ادامه بحث را اگر دوستان فرصتی بدن در جلسات بعدی عنوان می کنم.حالا اصلا اون مدیر تولید نمیخواد این کارشناس باشه هی بنده خدا خودشو تحویل میگیره.حالا استاندارمیخواد تا ۲ سال دیگه بمونه دیگه، ولش کن برادر اینم البته واسه خودش برنامه داره! شما راه خودتو برو!