آخرین عناوین

پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393-2:11 کد خبر:128

باز هم اعتراض نماینده نور در مجلس:

انتقاد از تغییر کاربری 200 هکتار از اراضی توسط سازمان همیاری شهرداری های مازندران

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: سازمان همیاری شهرداری های مازندران یکی از شاخص های تخلف در ساخت و ساز به شمار می رود و باید جلوی ساخت و سازهای بدون حساب و کتاب و مهندسی را گرفت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال فردا،نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس از تغییر کاربری 200 هکتار از مزارع و اراضی از سوی سازمان همیاری ها و شهرداری های استان در حوزه انتخابیه انتقاد کرد.

عبدالوحید فیاضی شامگاه چهارشنبه در نشست شهرداران مازندران و نظام مهندسی ساختمان در نور افزود: سازمان همیاری شهرداری های مازندران یکی از شاخص های تخلف در ساخت و ساز به شمار می رود که باید جلوی ساخت و سازهای بدون حساب و کتاب و مهندسی را گرفت.

وی اظهارداشت: امروز بسیاری از نابسامانی ها در حوزه شهرسازی ناشی از عدم کار کارشناسی در دهه گذشته است.

فیاضی با تاکید آمایش سرزمینی در استان مازندران خاطر نشان کرد: محدودیت زمین در مازندران سبب می شود تا با روش علمی و نو کار کنیم تا در استان با مشکل مواجه نشویم.

وی با تاکید بر اینکه باید آینده سرزمین را دید، تصریح کرد: توجه به این موضوع سبب توسعه و پیشرفت امور می شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه به شدت نگران مسائل زیست محیطی هستیم گفت: دریا و محیط زیست به دلیل عدم رعایت ساخت و ساز دچار آلودگی شده است.

فیاضی افزود: آنچه امروز در درآمد کشور از محل جرایم پیش بینی می شود، کار خطرناکی است و این امر یعنی تخلف کردن و از زیربار آن فرار کردن.

وی با اشاره به وقوع سیل سال گذشته در شهرستان محمودآباد اظهار داشت: ساخت و ساز روی انهار و عدم رعایت حریم سبب بروز این حادثه می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :