آخرین عناوین

سه شنبه 2 آبان 1402-16:12 کد خبر:128085

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خبر داد:

ثبت‌نام نهایی ۳۵۳ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در مازندران

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: ثبت‌نام ۳۵۳ نفر از داوطلبان نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شده است.


به گزارش خزرتیترخبر، قاسم عزیززاده ‌گرجی امروز در جلسه ستاد انتخابات استان، با اشاره به اینکه در زمان حاضر، امر انتخابات در نظام جمهوری اسلامی موضوعی حیثیتی است، اظهار کرد: لازم است به عنوان مجریان انتخابات در این جلسات به فرامین رهبری و دغدغه‌های دولت توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

براساس این گزارش، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اعلام اینکه هرگونه موضع‌گیری و نگاه جانبدارانه می‌تواند به سلامت انتخابات آسیب برساند، اضافه کرد: حضور کاندیداهایی که ثبت‌نام کردند همان تحقق راهبرد مشارکت در انتخابات است.

وی با بیان اینکه انتخابات امسال دارای اهمیت ویژه‌ای است که برای نخستین‌بار رهبری در فروردین ماه امسال به این مسئله ورود پیدا کردند،گفت: رهبری برای انتخابات امسال نقشه راه هم تعیین و چهار راهبرد سلامت، مشارکت، رقابت و امنیت را در اجرای فرایند انتخابات مورد تاکید قرار دادند.

عزیززاده‌گرجی امنیت را چهارمین راهبرد در انتخابات دانست و ادامه داد: لازم است دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف در خصوص امنیت فضای انتخاباتی ورود پیدا کنند تا آرامش و نشاط اجتماعی در اجرای این فرایند فراهم شود.

وی با بیان اینکه تنور انتخابات با فراهم شدن زمینه حضور مشارکت حداکثری داغ می‌شود، اظهار کرد: راهبرد رقابت هم موضوعی است که باید به صورت منطقه‌ای، نظام مسائل حوزه انتخابات احصاء و طراحی شود و با تشکیل کمیته‌های تخصصی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها باید رقابت سالم را در انتخابات آتی رقم بزنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به ثبت‌ نام نهایی ۳۵۳ نفر نهایی تا پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از مازندران افزود: از مجموع ثبت‌ نام کنندگان ۳۸ نفر در حوزه انتخابیه آمل، ۴۲  نفر در بابل، ۲۴  نفر در بابلسر و فریدونکنار، ۳۳  نفر در بهشهر، نکا و گلوگاه،۳۳  نفر در عباس‌آباد، تنکابن و رامسر و ۴۶ نفر در ساری و میاندورود ثبت نام قطعی کردند.

عزیززاده گرجی ادامه داد: همچنین ۶۴ نفر در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، ۳۶ نفر در نور و محمودآباد و ۱۶ نفر در نوشهر، چالوس و کلاردشت ثبت‌نام کردند.

گفتنی است، ثبت‌نام داوطلبان از روز پنج‌شنبه ۲۷ مهر آغاز شده و تا روز چهارشنبه سوم آبان ماه به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

استان مازندران ۹ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی دارد که ۱۲ نماینده را برای بهارستان معرفی می‌کند.

به گزارش خزرتیترخبر،انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود./استانداری مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :