آخرین عناوین

سه شنبه 2 آبان 1402-16:12 کد خبر:128086

فرمانده انتظامی بابلسر خبر داد:

گروه جعل اسناد بانکی در بابلسر متلاشی شد

فرمانده انتظامی بابلسر گفت: گروه سه نفره جعل اسناد دولتی به همراه سرقت در شهر ساحلی بابلسر شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش خزرتیترخبرفرمانده انتظامی بابلسر گفت: گروه سه نفره جعل اسناد دولتی به همراه سرقت در شهر ساحلی بابلسر شناسایی و دستگیر شدند.

براساس این گزارش، سید جعفر افضلی اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد سرقت منزل در بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ و ۱۲ این فرماندهی در یک اقدام مشترک پس از رصدهای اطلاعاتی و پلیسی متوجه شدن که اعضای این باند با اجاره یک منزل مسکونی در خط ساحلی فعالیت کرده که پس از شناسایی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد جاعلان برای افرادی که متقاضی معرفی نامه به بانک و اخذ تسهیلات بانکی بوده اند علاوه بر تشکیل مدارک و اوراق مورد نیاز، اقدام به سرقت از آن منزل هم می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر اظهار داشت: در بازرسی از منزل متهمان تمامی اموال سرقتی به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و در ادامه بازرسی از مخفیگاه آنها، اموالی شامل انواع مُهرهای جعلی شامل مُهر بانک مرکزی و مُهر مخصوص بانکی و برابر با اصل، مُهر پلمب و تعداد زیادی اوراق اسناد بانکی و ارزهای تقلبی اعم از دلار و یورو به همراه یک عدد شمش تقلبی طلا کشف شد.

به گزارش خزرتیترخبر، افضلی با بیان اینکه این افراد دارای سوابق کیفری متعدد بودند، تاکنون به سه مورد سرقت منزل اعتراف و تعداد ۲۵ بسته ۱۰۰ دلاری جعلی و تعداد سه بسته ۵۰۰ یوروی جعلی و هفت عدد مُهر و پرچسب های بانک مرکزی کشف شد، تصریح کرد: متهمان برای تحقیقات تکمیلی با دستور قضائی روانه زندان شدند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :