آخرین عناوین

چهارشنبه 3 آبان 1402-11:27 کد خبر:128100

اندر احوالات هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر ساری با طعم نقد و افشاگری!!؟

افشاگری در شورای شهر ساری!!!

نایب رئیس شورای شهر ساری خطاب به شهردار گفت: شما اشتباهی شهردار شدید، مردم ساری کلافه هستند، دو سال از عمر شورا می‌گذرد ولی پاسخی برای مردم شهر نداریم.


به گزارش خزرتیترخبرهفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با نقد اعضای شورای شهر بر عملکرد شهرداری ساری برگزار شد.

براساس این گزارش، نایب رئیس شورای شهر ساری در نقد عملکرد شهردار ساری خطاب به وی گفت: شما اشتباهی شهردار شدید ، 100 میلیون کارت هدیه به استانداری کمک مالی کردید و امیدواریم پاسخگو باشید برادر شما از شرکتی به قراردادی تبدیل وضعیت شد نامه ایثارگری به ما ارائه بدهید .

وی افزود: طبقه هفتم شهرداری بلوار کشاورز، قرق، شریف‌آباد و بسیاری از نقاط شهری را نمی‌بیند، دو سال از عمر شورای شهر ساری می‌گذرد ولی پاسخی برای مردم شهر ندارم.

پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری گفت: تذکر اصلی بنده پرداخت حقوق معوق پرسنل از سوی شهرداری ساری است و باید پرداخت حقوق را اولویت نخست قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: تذکر بعدی به معضل ترافیک شهری باز می‌گردد و این مسئله باید مدنظر جدی قرار گیرد.

شعبانی اعلام کرد: تذکر بعدی به موضوع سد معبر به ‌ویژه خیابان قارن از سوی دست‌فروشان و کسبه و در خیابان ملامجدالدین از سوی کسبه باز می‌گردد.

علی عاشقان عضو شورای شهر ساری نیز در تذکری  به شهردار ساری گفت: شهردار در جلسه امروز ضمن اعلام درآمد ماه قبل به بیان چرایی تعویق حقوق بپردازد.

وی افزود: پروژه‌های نیمه‌تمام فراوانی در شهر است که برخی زودبازده هستند که هنوز متوقف هستند.

به گزارش خزرتیترخبر، محمد حسین قبادی خطاب به نایب رئیس شورای شهر ساری گفت:مواظب حرف زدنت باش چون وابسته به نفر قبلی هستید اینگونه صحبت می کنید انشاالله تکلیف شان مشخص می شود.

وی افزود: برای برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس کمک نمودم و به این موضوع افتخار می کنم، ابوی بنده 2 سال در عملیات جنگی حضور داشتند و خودم تبدیل وضعیت ایثارگری شدم و برادرم همینطور.

 شهردار ساری گفت: عده ای در سال گذشته بدون اینکه مدرک  ایثارگری داشته باشند تبدیل وضع شدند می خواهید اسم ببرم کیا بودند ؟ دستگاه های نظارتی و امنیتی در حال پیگیری هستند تکلیف شان مشخص می گردد.

رحمان میرشجاعی دیگر عضو شورای شهر ساری نیز متذکر شد: مدیریت شهری باید به نحوی باشد که تمام امور شهر ساری به شهرداری بازگردد و مشکلات موجود را با همکاری دستگاه‌های مرتبط، حل‌وفصل کند.

وی افزود: شهردار باید اگر تغییراتی بنا است اتفاق بیفتد هر چه سریع‌تر رقم بزند و با ثبات معاونت‌ها، مدیریت شهری را پر قدرت دنبال کند.

شهرام ایرجی دیگر عضو شورای شهر ساری نیز تذکر داد: برای دریافت وام لطفا ابتدا از شورا مصوبه بگیرید و سپس اقدام کنید.

وی افزود: سازمان‌های زیر مجموعه دارای درآمد پایدار نیستند و در راس آن سازمان عمران است که ضعیف عمل کرده است.

ایرجی گفت: فضای سبز و روشنایی بلوار کشاورز ماه‌ها است وضعیت مناسبی ندارد؛ در حالی‌ که این بلوار یکی از مسیرهای پرتردد است که مسافران بسیاری از این مسیر استفاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: پروژه انبار توشه دارای پیشرفت ۹۰ درصدی است که تنها ۱۰ درصد کار باقیمانده است که باید انجام شود و شهرداری باید نسبت به اتمام این پروژه، جدیت و اهتمام داشته باشد.

به گزارش خزرتیترخبر، حسن احمدی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون هیچ ریل‌گذاری در شهرداری ساری صورت نگرفته است، جمع‌آوری زباله و حقوق، رفت ‌روب تنها اولویت شهرداری در 2 سال اخیر بوده است،عقد تفاهم‌نامه با بانک شهر جهت پرداخت به‌ موقع حقوق، لایروبی رودخانه تجن و جذب سرمایه‌گذار در دوره مدیریت این شهردار  در حال  تحقق می باشد

 وی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ شهرداری ساری حدود ۱۴۰ نیروی رفت‌ وروب داشت که این میزان زمانی که آقای احمدی فولادی سکان را در دست گرفته بود تنها ۶۲ نفر بودند؛ مشخص نیست مابقی این نیروها کجا رفتند، در مدیریت گذشته شهرداری ۲ الی ۳ ماه حقوق معوقه داشتیم و شهردار وقت اعلام می‌کرد تا اطلاع ثانوی اضافه‌کاری پرداخت نمی‌شود اما هیچ‌کس اعتراض نمی‌کرد.

به گزارش خزرتیترخبر، احمدی افزود: منتقدان امروز چرا نسبت به اوضاع وخیم مدیریت‌های قبلی، سکوت کردند و امروز این‌گونه نقد می‌کنند، بنده با نقد موافقم و به برخی از عملکرد شهرداری نقد دارم اما با توهین مخالفم./خبر شمال

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :