آخرین عناوین

پنجشنبه 4 آبان 1402-7:7 کد خبر:128119

توصیه ای دلسوزانه به سید محمودحسینی پور:

آقای استاندار؛ دیگر بس است ! کوتاه بیا !

آقای استاندار دیگر بس است؛ بدانید که چوب اختلاف نظر شما با وزیر کشاورزی بیشتر بر تن کشاورزان می نشیند تا متنبه شدن وزیر، برای عدم همراهی با مدیریت ارشد استان.


به گزارش خزرتیترخبر، مدتی است که نوعی شلختگی و نابسامانی دامن‌گیر عزل و انتصابات مدیران دولتی استان را گرفت که مسئولیت آن با شخص استاندار مازندران است .

براساس این گزارش، از تغییر ناگهانی معاون سیاسی و رییس ستاد انتخابات در شرایطی که تنها چهارماه با  دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی دوره دوازدهم و مجلس خبرگان دوره ششم زمان داریم تا عزل مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که در ابتدا فردی به ‌عنوان مدیرکل تعیین گردید اما ساعاتی بعد از قول وزیر نقل شد که نظرش تغییر کرده و از مدیرکل به فرد دیگری به ‌عنوان سرپرست رسیدند.

البته تغییر مدیران استانی، حق دولت و مدیران ارشد دولتی ازجمله استاندار است اما این ‌گونه عزل و نصب‌های ناگهانی و تغییرات دقیقه نودی نشان می‌دهد کارها بر مدار عقلانیت و برنامه پیش نمی‌رود و مدیریت بر جایگاه‌های حساسی چون کشاورزی، گردشگری و حوزه سیاسی استانداری گرفتار متغیّرهای پنهان و جنگ قدرت می شوند.

یکی از این عزل و نصب‌های پرحاشیه تغییر رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بود که برابر برخی اخبار ابتدا، استاندار مازندران با انتصاب بابک مومنی موافقت کرد و در ادامه طی نامه‌ای کتبی به وزیر جهاد کشاورزی با آن مخالفت نمود که ظاهراً کار از کار گذشته بود و مدیر جدید معارفه شد.

این اقدام وزیر جهاد کشاورزی موجب دلخوری سید محمود حسینی‌پور شد و ضمن اینکه در جلسه معارفه حضور پیدا نکرد حتی گفته می شود که استاندار مازندران از برخی دستگاه‌ها خواست بابک مومنی را برای جلسات دعوت نکنند و خود نیز اعتنا و اعتقادی به مدیر جدید جهاد ندارد آن هم در شرایطی که بخش کشاورزی استان مازندران با همه مشکلاتی که دارد درصد قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی استان را در دست دارد.

توصیه ما به استاندار مازندران این است که با توجه به مجموعه مشکلاتی که در حوزه کشاورزی استان دپو شده و ضرورت دارد این مشکلات با همکاری و همراهی نمایندگان، مدیران حوزه کشاورزی و شخص ایشان شناسایی و مرتفع شوند، کوتاه بیاید و از ادامه این روند خودداری نماید.    

حسینی پور باید بداند که نباید چوب اختلاف نظر وی با وزیر کشاورزی بر تن کشاورزان بنشیند .

بدون تردید عدم نقش آفرینی و حضور رئیس سازمان اصلی مرتبط با کشاورزی در جلسات مهم و عدم تعامل کافی مدیران استان با این سازمان ، در درجه اول و قبل از آنکه وزیر را برای عدم همراهی با مدیریت ارشد استان متنبه کند ، به ساختار کشاورزی استان آسیب می زند .

به گزارش خزرتیترخبر، نکته آخر اینکه سید محمود حسینی‌پور در همه حدود نزدیک به دو ساله حضور خود در استان مازندران بر اهمیت بخش کشاورزی تاکید داشت و انتظار نمی رود به دلیل مخالفت با مدیر جدید جهاد کشاورزی استان، راضی شود به کشاورزی مازندران آسیب وارد شود./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :