آخرین عناوین

پنجشنبه 4 آبان 1402-9:7 کد خبر:128120

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران اعلام کرد:

پایان مهلت ثبت نام انتخابات مجلس/ثبت‌نام ۷۱۹ داوطلب در مازندران

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: شمار ثبت نام کنندگان نهایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به ۷۱۹ نفر رسیده است.


به گزارش خزرتیترخبر،سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران شمار ثبت نام کنندگان نهایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در استان ۷۱۹ نفر اعلام کرد.

براساس این گزارش، قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به روز پایانی ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران، اظهار کرد: مهلت ثبت نام ساعت 18 روز چهارشنبه به پایان رسید و ۷۱۹ نفر برای حضور در این انتخابات ثبت نام کردند.

وی گفت: در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود ۱۲۱ نفر و حوزه انتخابیه بابل ۹۰ نفر ثبت نام نهایی کردند.

عزیززاده گرجی افزود: بیشتر تعداد داوطلبان مربوط به حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی به تعداد ۱۳۶ نفر بوده است.

وی با عنوان اینکه ۹۲ درصد داوطلبان را مردان و هشت درصد را بانوان تشکیل می‌دهند، ادامه داد: بیشترین گروه سنی داوطلبان به تعداد ۱۳۸ نفر در سن ۴۰ تا ۴۵ معادل ۱۹ درصد است.

عزیززاده گرجی گفت: ۵۴۶ نفر از داوطلبان معادل ۷۶ درصد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند.

به گزارش خزرتیترخبر،سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری اظهار داشت: مازندران 9 حوزه انتخابیه و 12 کرسی در مجلس دارد و از 27 مهر بررسی سوابق داوطلبان از مراجع پنج گانه شروع شده و تا 10 روز ادامه خواهد داشت و پس از ارسال مدارک به وزارت کشور، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات های اجرایی در فاصله روزهای 4 تا 18 آبان انجام می شود./استانداری مازندران

تعداد نامزدهای مجلس دوازدهم در مازندران به ۴۹۲ نفر رسید

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :