آخرین عناوین

پنجشنبه 4 آبان 1402-12:19 کد خبر:128124

فرماندار مرکز مازندران خبر داد:

ثبت نام نهایی ۱۲۸ داوطلبِ دوازدهمین دوره مجلس در مرکز استان

فرماندار مرکز مازندران گفت: ۱۲۸ داوطلبِ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام خود را در مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورود نهایی کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، فرماندار مرکز مازندران گفت: شُمار ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندورود در مهلت ثبت نامِ نهایی به ۱۲۸ نفر رسید که از این تعداد ۱۱۷ نفر مرد(۹۱ درصد) و ۱۱ نفر زن(۹ درصد) می باشد. ‎

براساس این گزارش، این مقام عالی دولت در مرکز مازندران در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در تاریخ ۱۱ اسفند ماه سال جاری، اظهار کرد: از امروز کار بررسی صلاحیت افراد ثبت نامی به مدت ۱۵ روز توسط هیات های اجرایی بر اساس مستندات قانونی آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه در جهت تحقق چهارکلید واژه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت مدنظر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) در انتخابات پیشرو گام برمی داریم اظهار کرد: بدنبال برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور، شفاف، بدون جانبداری و با امنیت روانی و اجتماعی و سبب مشارکت حداکثری مردم در مرکز استان هستیم.

فرماندار شهرستان ساری در ادامه خبر داد: از این تعداد، ۶ داوطلب(۵درصد) مشمول ماده ۳۲ انتخابات و ۲۷ داوطلب(۲۱درصد) دارای سوابق ایثارگری می باشند.

محمدعلی نوبخت در ادامه افزود: همچنین از تعداد داوطلبین نهایی ثبت‌نام، ۲۳ دواطلب دارای مدرک دکتری، ۵ دواطلب دارای تحصیلات حوزوی، ۹۷ داوطلب دارای تحصیلات کارشناسی ارشد و ۳ داوطلب دارای مدرک کارشناسی می باشند.

به گزارش خزرتیترخبر، فرماندار مرکز مازندران در پایان افزود: متقاضیان حضور در ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از روز یکشنبه ۱۴ تا ۲۰ آبان ماه می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۸ بعد از ظهر با مراجعه به فرمانداری مرکز استان و یا وزارت کشور نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند./فرمانداری ساری

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :