آخرین عناوین

يکشنبه 20 اسفند 1402-8:15 کد خبر:130845

دادستان شهرستان قائمشهر خبر داد:

عاملان شرارت در بیمارستان رازی قائمشهر دستگیر شدند

دادستان شهرستان قائمشهر از دستگیری عاملان درگیری و شرارت چند روز اخیر در بیمارستان رازی قائمشهر خبرداد.


به گزارش خزرتیترخبر، علی نیازی گفت: عاملان درگیری و شرارت چند روز اخیر در بیمارستان رازی قائمشهر، که پنج نفر از افراد بومی استان مازندران هستند، دستگیر شدند.

براساس این گزارش، نیمه شب جمعه هفته گذشته -‌۱۸ اسفند تعدادی از افراد شرور و اراذل با ورود به بخش اورژانس بیمارستان رازی قائمشهر مبادرت به ایجاد رعب و وحشت در بیماران، ‌همراهان آنها و کادر درمان کردند که پس از آن با اعلام این موضوع به دادستانی، ‌ دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان قائمشهر شناسایی و ردگیری این افراد شرور در دستور کار مسئولان قضایی قرار گرفت.

رییس بیمارستان رازی قائمشهر در خصوص اتفاق جمعه شب در این مرکز درمانی گفت:‌ نیمه شب ۱۸ اسفند ماه تعدادی افراد شرور مبادرت به ورود بخش اورژانس این بیمارستان کردند.

ضیاالدین اولادی افزود:‌ این افراد اقدام به کتک کاری بیماران، ‌همراهان و کادر درمانی بیمارستان کردند که این اقدام آنها موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود.

وی ادامه داد: این حادثه از سوی بیمارستان به مسئولان امر قضایی و انتظامی گزارش داده شد تا عملیات پیگیری، شناسایی و برخورد با آنها انجام شود.

به گزارش خزرتیترخبر، رییس بیمارستان رازی قائمشهر گفت: با توجه به دستگیری افراد و براساس برنامه اعلام شده قرار است ساعت ۱۱ امروز یکشنبه این افراد به بیمارستان رازی منتقل می شوند تا جلوی همگان از کادردرمان و شهروندان عذرخواهی کنند./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :