آخرین عناوین

پنجشنبه 9 فروردين 1403-10:43 کد خبر:131025

رئیس پلیس فتا مازندران خبر داد:

دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس

رئیس پلیس فتا مازندران از شناسایی و دستگیر فردی که با وعده دادن سوددهی از طریق سرمایه گذاری در بازار فارکس اقدام به کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، سامع خورشاد اظهار داشت: در پی مراجعات هموطنان کل کشور به این پلیس مبنی بر سرمایه گذاری و دریافت سود به صورت سرمایه گذاری در بازار فارکس از یک فرد نامعلوم موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا مازندران قرار گرفت.

براساس این گزارش، وی ادامه داد: شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند چند وقت پیش در شبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه سرمایه گذاری در بازار فارکس فعالیت می‌کند و سودهای کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند، آشنا شدیم ومدت کوتاهی با وی درارتباط بودیم و پس ازجلب اعتمادمان جمعآ به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه این بازار برای وی واریز کردیم و بعد از واریز وجوه و عدم پاسخ از وی متوجه شدیم مورد کلاهبرداری قرار گرفته ایم.

رئیس پلیس فتا مازندران تصریح کرد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن استان شمالی کشور بوده، در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان مازندران منتقل شد.

به گزارش خزرتیترخبر، خورشاد گفت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه ‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شد لب به سخن گشود و به کلاهبرداری از حساب ۶۰ نفر به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال از هموطنان سراسر کشور تا این لحظه اعتراف کرد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :