آخرین عناوین

جمعه 31 فروردين 1403-18:38 کد خبر:131231

رئیس شورای شهر بابل خبر داد:

شهردار بابل استیضاح می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر بابل گفت: در پی طرح سوال تعدادی از اعضای شورای شهر و عدم اقناع از پاسخ های شهردار بابل، طرح استیضاح وی اعلام وصول شد.


به گزارش خزرتیترخبر، حسین بیژنی اظهار داشت: در پی طرح سوال تعدادی از اعضای شورای شهر و عدم اقناع از پاسخ های شهردار بابل، طرح استیضاح مهدی کیانی امیری در صحنی علنی شورای شهر اعلام وصول شد.

براساس این گزارش، رئیس شورای اسلامی شهر بابل گفت: اعضای سوال کننده پس از استماع پاسخ شفاهی شهردار و بررسی جوابیه ایشان در نامه کتبی، طی نامه رسمی عنوان داشتند که از پاسخ های ارائه شده قانع نشدند و وفق ماده ۸۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۰۳/۰۱ با آخرین اصلاحات و ادامه روند قانونی مبنی بر برگزاری جلسه استیضاح را درخواست نمودند.

بیژنی افزود: با توجه به روند قانونی برگزاری جلسه استیضاح طبق قانون در صورت عدم اقناع اعضای سوال کننده، موضوع در جلسه دیگر تحت عنوان استیضاح که زمان برگزاری آن از زمان ابلاغ تا تشکیل جلسه حداکثر ۱۰ روز است مطرح و سپس برای اعتماد یا عدم اعتماد به شهردار تصمیم گیری خواهد شد.

اعضای شورای اسلامی شهر بابل که در ۱۹ مرداد ماه سال ۱۴۰۱ با ۶ رای موافق «مهدی کیانی امیری» را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کرده بودند بعد از ۲۰ ماه فعالیت شهردار بابل اواسط فروردین طرح سوال از وی را مطرح کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس شورای شهر بابل تصریح کرد: پس از اعلام وصول درخواست استیضاح در ۲۸ فروردین، مراتب به شهردار ابلاغ و مقرر گردید جلسه مزبور در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در محل شورا برگزار گردد./مازند شورا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :