آخرین عناوین

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403-12:8 کد خبر:131433

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

مازندران ابری و بارانی می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: هوا از امروز تا پایان هفته ابری و با بارش پراکنده رگبار پیش‌بینی می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی اظهار داشت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از از اواخر شب گذشته با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و در ارتفاعات غربی استان با رگبار و رعد و برق پراکنده همراه بوده است.

براساس این گزارش،معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران افزود: در روز دوشنبه ارتفاعات غربی و مرکزی استان ابری و مه‌آلود و دمای هوا کاهشی و به ‌تدریج همراه با رگبار باران، وزش باد و رعد‌ و برق خواهد بود، همچنین سایر مناطق استان هم هوای نیمه ابری همراه با کاهش دما،  از بعدازظهر ابری با رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد است.

اسدی بیان کرد: سه شنبه هوا ابری همراه با رگبار پراکنده، وزش باد و کاهش دما  پیش بینی شده و در چهارشنبه نیز هوا نیمه ابری تا ابری گاهی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، کارشناس هواشناسی هوای پنجشنبه را هم نیمه ابری تا  ابری  به ویژه در غرب استان با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی کرد و گفت: جمعه نیز هوا ابری، در ارتفاعات مه‌آلود و بتدریج از سمت غرب استان همراه با رگبار باران، رعد‌ و‌ برق و وزش باد پیش بینی می‌شود./هواشناسی مازندارن

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :