آخرین عناوین

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403-21:41 کد خبر:131470

پلیس راهور مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی سفر رئیس جمهور در مازندران

پلیس راهور همزمان با دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به مازندران محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، پلیس راهور همزمان با دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به مازندران محدودیت‌های ترافیکی در شهرهای ساری، قائمشهر و نوشهر اعمال کرد.

براساس این گزارش، با توجه به حضور رئیس جمهور در استان مازندران تمهیدات ترافیکی برگزاری مراسم‌ها اعلام می‌شود

شهرستان ساری:

محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخه‌های ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در خیابان‌های جمهوری، ملامجدالدین و میادین ساعت و شهدا شهرستان ساری و کلیه معابر منتهی به خیابان‌های فوق اعمال و از شهروندان تقاضا می‌شود از مسیرهای جایگزین مانند خیابان‌های عسگری محمدیان و داراب، خیابان‌های امیرمازندرانی و خزر، خیابان‌های شمشیربند و کمربندی ولیعصر (عج) و خیابان معلم‌ جهت تردد استفاده کنند.

شهرستان قائمشهر:

 محدودیت‌های ترافیکی در روز پنجشنبه مورخه ۲۷ اردیبهشت در خیابان‌ها ۱۶ متری، امام خمینی(ره)، ولیعصر(عج) و رازی و کلیه معابر منتهی به خیابان‌های فوق اعمال و از شهروندان تقاضا می‌شود از مسیرهای جایگزین مانند عدالت و تهران جهت تردد استفاده کنند.

شهرستان نوشهر:

محدودیت‌های ترافیکی در روز جمعه مورخه ۲۸ اردیبهشت در محورهای دوراهی دریابانی و خیابان شهید عماالدین کریمی، میدان همافران، خیابان ۱۵ خرداد، میدان نماز، تقاطع انقلاب و مصلی و کلیه معابر منتهی به خیابان‌های فوق اعمال و از شهروندان تقاضا می شود از مسیرهای جایگزین مانند خیابان انقلاب، خیابان فردوسی، خیابان رازی، خیابان ولیعصر(عج)، میدان بندر و کمربندی نوشهر به چالوس جهت تردد استفاده کنند.

به گزارش خزرتیترخبر، بنابرین از شهروندان فهیم استان مازندران تقاضا داریم از وسایل نقلیه شخصی خودداری و از مسیرهای جایگزین جهت تردد استفاده کرده و برای حضور در مراسم، ضمن استفاده از وسایل نقلیه عمومی، از توقف خودروها در مسیرها و معابر اعلامی جهت روانسازی ترافیک خودداری و با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت توقف در محدوده های اعلامی، خودروها توسط خودروبر به پارکینگ منتقل‌ می‌شود./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :