آخرین عناوین

چهارشنبه 23 خرداد 1403-11:9 کد خبر:132850

به بهانه فعالیت انتخاباتی برای یک نامزد ریاست جمهوی:

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران استعفا داد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در نامه‌ای به استاندار استعفای خود از این مسئولیت را با هدف فعالیت انتخاباتی در ستاد یکی از نامزدهای ریاست جمهوری اعلام کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد توکلی با هدف فعالیت در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مسئولیت سرپرستی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران کناره‌گیری کرد.

براساس این گزارش، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در نامه ای به استاندار مازندران نوشته است:

نظر به قرارگیری در آستانه ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و به جهت رعایت قانون و جلوگیری از بروز شبهات و با عنایت به این ‌که قصد فعالیت در ستاد یکی از کاندیداهای محترم دوره چهاردهم را به طور مستقیم دارم، لذا کناره‌گیری خویش را از جایگاه سرپرستی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اعلام می‌نمایم.

عزت و سربلندی اسلام و مسلمین و نظام جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند خواستارم.

یوسف نوری استاندار مازندران ضمن تشکر از خدمات توکلی و موافقت با این استعفا، از مدیرکل حوزه استاندار تقاضا کرد تا از حضور او برابر با خواست توکلی استفاده شود.

به گزارش خزرتیترخبر، احمد توکلی ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ پس از استعفای رضا علیخانی از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران به دلیل حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، با حکم سید محمود حسینی‌پور استاندار پیشین مازندران به عنوان سرپرست این معاونت منصوب شده بود و امروز بعد از ۳۷۰ روز برای فعالیت انتخاباتی از این مسئولیت کناره‌گیری کرد./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :