آخرین عناوین

جمعه 25 خرداد 1403-15:24 کد خبر:132881

عجیب ولی واقعی!!!

آقای استاندار با مسئولان سهل انگار با قاطعیت برخورد کنید

آقایان مسئول سهل انگار مردم تا چه زمانی باید قربانی سمبل کاری های شما شوند؟ چرا توان علاج واقعه قبل از بروزش را ندارید؟


به گزارش خزرتیترخبر، خیلی عجیب است، در حالیکه گرمای هوا نفس کشیدن را در غرب استان مازندران با سختی همراه کرده، ناگهان ابرها سنگین شده و دانه های باران طناب وصل زمین و آسمان می شوند.

در چشم بر هم زدنی سیلاب جاری می شود و زندگی خیلی از ساکنان را جارو می زند! شاید اگر ده ها سال قبل بود، نمی شد به مسئولان امردر این باره خیلی ایراد گرفت اما این روزها که با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات ماهواره ای امکان پیش بینی های هواشناسی تا چند هفته بعد قابل دریافت است، چگونه می شود بروز این همه خسارت را توجیه کرد.

استاندار جدید الورود مازندران اصالتی غیر شمالی دارد و شاید هنوز درباره وقوع چنین رخداد هایی خیلی توجیه نیست، اما مدیران و متولیان امر که همگی از ساکنان این دیار سرسبز هستند و کلی نیرو و امکانات در اختیار دارند، چطور می توانند این فاجعه را برای افکار عمومی توجیه کنند.

سالهای طولانی است که با هر بارشی در غرب یا شرق استان مازندران، شاهد جاری شدن سیلاب هستیم و هر بار طرح های مختلفی برای جلوگیری از تکرار این نوع حوادث مطرح می شوند.

باید بپذیریم وقتی رخدادی چند باره به وقوع می پیوندند، یک جای کار ایراد دارد، یا مدیران مربوطه سهل انگاری کرده و بعد از آرام شدن اوضاع ، وعده ها و قول هایشان یادشان می رود یا اینکه مطالبی را بیان می کنند که توانمندی لازم برای اجرایش را ندارند.

آقایان مسئول ! مردم تا چه زمانی باید قربانی سمبل کاری های شما شوند؟ مگر نه اینکه شماها مسئولیت قبول کردید تا خادم مردم باشید و اجازه ندهید جان و مال و امنیت آنها با مخاطراتی روبرو شود؟ چرا توان علاج واقعه قبل از بروزش را ندارید؟

آقای استاندار! در چنین شرایط حساسی که کشور آماده برگزاری یکی از حساس ترین و مهمترین انتخابات سالهای اخیر است، تنها شناسایی و برخورد بدون ملاحظات سیاسی با سهل انگاران می تواند مرحمی بر کالبد مجروح ساکنان دیار طبرستان باشد، افکار عمومی از شخص حضرتعالی قاطعیت در برخورد را انتظار می کشند./ هفته نامه خان نامه

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :