آخرین عناوین

شنبه 26 خرداد 1403-14:1 کد خبر:132893

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس خبر داد:

دستگیری ضاربان متواری در چالوس/ افشای راز جسد سوخته با اعتراف مرد جنایتکار در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از شناسایی و دستگیری ۲ ضارب متواری که ضمن مجروح کردن ۶ نفر از مسافران در پارک "فین " از محل متواری شده بودند، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، محسن سلیمانی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به جرح در پارک "فین" این شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان چالوس افزود: در این درگیری که بر سر پارک خودرو صورت گرفت، ۳ نفر از افرادی که سابقه شرارت و درگیری در این شهرستان داشتند با حمله به سمت اعضای یک خانواده ۶ نفره آنان را مجروح و از محل متواری شدند.

سلیمانی با اشاره به این که مصدومان این حادثه با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، گفت: دو نفر از ضاربان متواری در اقدامی عملیاتی از سوی ماموران دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری یکی دیگر از این افراد ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: امنیت، آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است،

به گزارش خزرتیترخبر، سلیمانی به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: با کسانی که بخواهند موجب سلب آرامش شهروندان شوند با برخود قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

افشای راز جسد سوخته با اعتراف مرد جنایتکار در بهشهر

همچنین براساس همین گزارش، علی اکبر قلی پور روز شنبه گفت: ماموران پلیس آگاهی بهشهر پس از اطلاع از کشف جسد سوخته فردی در روستای گرجی محله رستمکلا، با تشکیل کارگروه ویژه، تلاش خود را برای حل معمای این قتل آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده مظنون را شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

قلی پور ادامه داد: متهم در بازجویی‌های فنی و پیچیده ماموران به قتل دوست ۶۵ ساله خود اعتراف کرد و گفت: با مقتول که از دوستانم بود اختلاف شخصی داشته و ابتدا با سلاح سرد وی را به قتل رساندم و جسد را با موتورش در چاله انداخته و به آتش کشیدم.

به گزارش خزرتیترخبر، این مقام مسئول تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :