آخرین عناوین

دوشنبه 4 تير 1403-18:12 کد خبر:132975

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران خبر داد:

آغاز بازگشت حجاج مازندرانی از سرزمین وحی از ۱۳ تیرماه

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران گفت: بازگشت حجاج مازندرانی از سرزمین وحی از ۱۳ تیرماه آغاز می‌شود و ۲۰ تیرماه به پایان خواهد رسید.


به گزارش خزرتیترخبر، اکبر حسنی با بیان اینکه نخستین گروه حجاج مازندرانی ساعت ۵۵ :۹ چهارشنبه ۱۳ تیرماه وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری می‌شوند، اظهار داشت: طبق برنامه اعلامی ، عملیات بازگشت حجاج بیت ا...الحرام، تا ۲۰ تیرماه ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، مدیر کل فرودگاه‌های مازندران افزود: بر اساس برنامه‌های اعلام شده به فرودگاه‌های استان، در روز نخست ۲ پرواز و در روزهای بعد بازگشت ، از ۱ الی ۴ پرواز وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه پرواز‌ها از جده به فرودگاه شهدای ساری انجام می‌شود،گفت:با تمهیدات صورت گرفته و برنامه ریزی انجام شده برای انجام به موقع پروازها،امیدواریم در ورود پروازها، تاخیرچندانی نداشته باشیم.

حسنی افزود: با توجه به فشردگی و تراکم پروازها و حضور همزمان تعداد زیادی از حجاج عزیز در محل ترمینال فرودگاه ، از خانواده های محترم زائران درخواست می‌شود حتی الامکان ، استقبال از حجاج خود را در محلی خارج از فرودگاه برنامه ریزی نمایند تا بتوان به حجاج و مسافران خدمات مطلوبتری ارائه کرد.

این مدیر با بیان اینکه همه تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت حجاج اندیشه شده است، تصریح کرد: اعزام زائران مازندرانی به سرزمین وحی امسال با کمترین تاخیر انجام شد و پیش بینی می‌شود بازگشت حجاج مازندرانی نیز با کمترین تاخیر و حتی بدون تاخیر انجام شود.

به گزارش خزرتیترخبر،اعزام زائران مازندرانی حج تمتع از ۶ خرداد ماه امسال از فرودگاه بین المللی شهدای ساری آغاز شده بود و ۴۲۴۰ نفر در قالب ۳۲ کاروان و با ۱۸ پرواز از این فرودگاه عازم مدینه منوره شده بودند./فرودگاه مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :