آخرین عناوین

دوشنبه 11 تير 1403-11:59 کد خبر:133034

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

پشه آئدس در مازندران مشاهده نشد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه مازندران عاری از بیماری تب دانگی است، گفت: مواردی که منجر به انجام تست هم شد، مثبت گزارش نشده است.


به گزارش خزرتیترخبر، رضا صفری عربی درباره نگرانی از بیماری تب دانگ باتوجه به مشاهده پشه آئدس در استان همجوار اظهار کرد: با توجه به مشاهده پشه آئدس در استان گیلان بحث نظارت‌ها در استان مازندران به ‌صدرت جدی درحال انجام است.

براساس این گزارش، وی با اشاره به تمرکز فعالیت‌های ردیابی و شناسایی پشه آئدس در غرب استان، افزود: بحث ردیابی پشه به‌صورت جدی درحال انجام است تا  درصورت شناسایی اقدامات درمانی به‌صورت جدی انجام شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: با توجه به اینکه علائم  اولیه بیماری به بیماری آنفلوآنزا شباهت دارد در این صورت با نمونه‌گیری افراد به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

صفری عربی با اعلام اینکه مازندران عاری از بیماری تب دانگی است، اضافه کرد: مواردی که منجر به انجام تست هم شد، مثبت گزارش نشده است.

به گزارش خزرتیترخبر، وی با تاکید بر اینکه موضوع مهم در ارتباط با بیماری تب دانگ، بحث پیشگیری است، خاطرنشان کرد: رعایت مسائل بهداشتی ازجمله توجه به راه‌های جلوگیری از گزش پشه ضروری است./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :