آخرین عناوین

پنجشنبه 14 تير 1403-15:12 کد خبر:133069

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

آمادگی پليس برای تامين امنيت مرحله دوم انتخابات

فرمانده انتظامی مازندران از آمادگی کامل برای تامين نظم و امنيت انتخابات رياست جمهوری در سطح استان در روز جمعه ۱۵ تيرماه خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، حسن مفخمي‌شهرستانی اظهار داشت: اين فرماندهي با اتخاذ تدابير و تمهيدات ويژه در سه مرحله قبل، حين و بعد از انتخابات، اقدامات لازم براي تامين نظم و امنيت دور دوم انتخابات رياست جمهوري در ۱۵ تير ماه را در دستور کار قرار داده است.

براساس این گزارش،وي از آمادگي کامل پليس مازندران براي برقراري نظم و امنيت ۳ هزار و ۲۲۸ صندوق اخذ راي در سطح استان خبر داد و افزود: از مجموعه صندوق‌هاي اخذ راي ۶۰ درصد توسط ماموران انتظامي و ۴۰ درصد توسط برادران سپاه کربلاي استان محافظت خواهد شد که جا دارد از مجموعه همه اين عزيزان تقدير و تشکر ويژه داشته باشم.

فرمانده انتظامی مازندران از حفاظت و حراست از محل‌هاي تجميع صندوق‌هاي اخذ راي در فرمانداري‌ها و بخشداري‌هاي سطح استان حين و بعد از برگزاري انتخابات خبر داد. 

مفخمي‌شهرستانی با اشاره به اينکه براي تامين امنيت مکان‌هاي تجمع افراد در جهت حضور حداکثري و افزايش مشارکت انتخاباتي حين برگزاري انتخابات تمهيدات لازم انديشيده شده، افزود: با عنايت به تعطيلات آخرهفته و حضور مسافران و گردشگران در محورهاي مواصلاتي ، تفرجگاه ها و سواحل دريا، پيش‌بيني‌هاي لازم براي تامين نظم و امنيت انتظامي و ترافيکي در اين مناطق نيز در دستور کار قرار دارد. 

وی اظهار کرد: يکي از ماموريت‌هاي مهم پليس، تامين نظم و امنيت پس از برگزاري انتخابات است که پليس با تدابير و تمهيدات ويژه براي مديريت هيجانات انتخاباتي نسبت به کنترل معابرعمومي و امنيت ترافيکي اقدامات لازم را در دستور کار خود دارد.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامي استان مازندران از وفاق و همدلي همه دستگاه‌هاي امنيتي و انتظامي استان در برقراري نظم و امنيت انتخابات رياست جمهوري خبر داد و ابراز اميدواري کرد: اشراف کامل نسبت به همه موضوعات امنيتي، انتظامي و ترافيکي درسطح استان وجود دارد و اين انتخابات با همکاري خوب مردم ولايتمدار استان با فرزندان خود در مجموعه انتظامي در امنيت کامل برگزار خواهد شد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :