آخرین عناوین

پنجشنبه 21 تير 1403-12:42 کد خبر:133156

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر مطرح کرد:

صیانت از حق سهامداران مهمترین وظیفه گروه سرمایه‌گذاری غدیر

مدیرعامل گروه سرمایه ‌گذاری غدیر گفت: صیانت از حق سهامداران مهمترین وظیفه گروه سرمایه ‌گذاری غدیراست.


به گزارش خزرتیترخبر، مهدی عبوری صیانت و دفاع از حقوق سهامداران را یکی از مهمترین وظایف مدیران حقوقی و حسابرسی دانست.

براساس این گزارش، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر در جلسه‌ای که با حضور مدیران حقوقی و حسابرسی گروه گسترش نفت و گاز پارسیان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه مجموعه غدیر دارای سهامدارن حقیقی و حقوقی زیادی است باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا حقی از  سهامداران پایمال نشود .

عبوری با بیان اینکه باید یک باز تعریف در بخش حسابرسی صورت بگیرد، گفت: تمام اطلاعات و عملیات شرکت‌ ها باید در اختیار حسابرس قرار گیرد و حسابرسان بر اساس آنها تحلیل‌های لازم را ارایه دهند.

وی تاکید کرد: شرکت‌های که از عضو غیر مستقل در حسابرسی استفاده می‌کنند نهایت ۱ ماه فرصت دارند تا اقدام به جایگزینی کنند، همچنین آنهایی که از کمیته حسابرسی کامل بهره نمی‌برند نیز باید برای تکمیل این کمیته هر چه سریعتر اقدام کنند تا شاهد کمیته‌های غیر مستقل و ناقص در گروه غدیر نباشیم.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر با بیان اینکه دستور عمل یکپارچه حسابرسی به تمام زیر مجموعه ابلاغ شده است، تصریح کرد: این دستور العمل باید به دقت اجرا  و در پایان هر فصل نتایج به کمیته حسابرسی داخلی غدیر گزارش شود.

عبوری تاکید کرد: ضروری است کمیته‌های حسابررسی به صورت هفتگی و مداوم جلساتی داشته باشند و نتیجه این جلسات نیز به مجموعه حسابرسی غدیر نیز اعلام شود.

وی در ادامه و با اشاره به قطعی برق و گاز در مجموعه‌های غدیر گفت: باید میزان عدم نفع برق و گاز در سال گذشته، همچنین سال جاری به صورت دقیق بررسی و اطلاعات آن در اختیار گروه غدیر قرار گیرد تا نسبت به مطالبه‌ گری آن از دولت اقدامات لازم صورت پذیرد.

عبوری همچنین در رابطه با دستورالعمل ها و بخش ‌نامه‌هایی که توسط دولت صادر می‌شود گفت: در این زمینه باید گروه غدیر منفعل نباشد و پیشنهادات خود را به عنوان یکی از ارکان مهم  صنعت  که در بخش  پتروشیمی و پالایشگاه فعالیت می­‌کنند ارایه کند.

به گزارش خزرتیترخبر، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر با بیان اینکه  فرآیند تولید از شرایط سختی برخوردار است، تاکید کرد: یکی از مواردی که مطالبه جدی ما از حسابرسان شرکت‌ های پتروشیمی است تسهیل در روند تولید و برداشتن موانع است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :