آخرین عناوین

شنبه 30 تير 1403-15:6 کد خبر:133260

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس خبر داد:

محور کندوان یکشنبه و سه‌ شنبه مسدود است

رییس اداره راهداری چالوس گفت : محور کندوان روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته جاری به منظور ادامه عملیات ایمن سازی در ساعاتی از روز به روی وسائط نقلیه موتوری مسدود می شود.


به گزارش خزرتیترخبر، مهدی صفایی اظهار کرد: محور کندوان روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته جاری به منظور ادامه عملیات ایمن سازی در ساعاتی از روز به روی وسائط نقلیه موتوری مسدود می شود.

براساس این گزارش، وی افزود: این محور فردا حوالی ساعت هفت صبح تا ۱۸ به منظور ایمن سازی از جمله نصب توری سنگ در محدوده نرسیده به پل زنگوله مسدود خواهد شد و روز سه شنبه هم در همین ساعات نصب گالری در منطقه کمرزرد انجام خواهد گرفت.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس تصریح کرد: در مجموع نصب ۴۰۰ متر گالری پیش ساخته را در دستور کار قرار داریم که بخش عمده ای از این عملیات انجام گرفته و در برخی از نقاط از جمله نرسیده به پل زنگوله و نقاطی از هزارچم هم شاهد ریزش سنگ و سنگ ریزه بودیم برای نصب تورسنگی برنامه ریزی شده است.

صفایی با بیان اینکه محور کندوان در حوزه ریزش و طغیان سیلاب‌ها، مشکلات خاص خود را دارد، اضافه کرد: باتوجه به این موضوع، اقداماتی درحال اجرا است که این کارها موجب شده از ابتدای سال جاری خسارت جانی را شاهد نباشیم.

به گزارش خزرتیترخبر، محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه نیمه نخست سال با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :