آخرین عناوین

يکشنبه 31 تير 1403-20:52 کد خبر:133277

فرمانده انتظامی مرکز استان خبر داد:

دستگيري سارق خانه باغ ها در ساري/ توقيف لندکروز 150 ميلياردي قاچاق در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري يک سارق حرفه اي خانه باغ ها با کشف 5 فقره سرقت خبر داد .


به گزارش خزرتیترخبر، عبداله حسن زاده گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت خانه باغ در حاشيه شهرستان ساري، تيمي از ماموران بخش چهاردانگه پي گيري موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

براساس این گزارش،وي افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتي و انجام تحقيقات دقيق يک سارق سابقه دار را شناسايي و پس از هماهنگي قضائي ، متهم را در عملياتي غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير کردند.

توقيف لندکروز 150 ميلياردي قاچاق در آمل

همچنین براساس همین گزارش، فرمانده انتظامي شهرستان آمل اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر تردد يک دستگاه خودروي تويوتا لندکروز قاچاق در سطح شهرستان آمل، بررسي موضوع خبر در دستور کار ماموران پليس پيشگيري آمل قرار گرفت.

به گزارش خزرتیترخبر، وي از شناسايي خودروي تويوتا توسط ماموران خبر داد و افزود: ماموران انتظامي خودروي مورد نظر را بلافاصله توقيف و پس از تشکيل پرونده، آن را با دستور قضايي راهي پارکينگ کردند.

مجيد باقري تصريح کرد: بر اساس نظر کارشناسان ، ارزش خودروي لندکروز  قاچاق توقيف شده بالغ بر 150 ميليارد ريال مي باشد.

باقري پديده قاچاق را يک تهديد اقتصادي دانست و اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را با شماره 110 به پليس اطلاع دهند.

آرمان هاي شهداي ما همان آرمان هاي سيدالشهدا(ع)است

به گزارش خزرتیترخبر، اولين سالگرد شهيد رضا شيخي از شهداي فراجا ، که سال گذشته در حين انجام وظيفه در لباس پليس راه فرماندهي انتظامي استان هرمزگان به درجه رفيع شهادت رسيد با حضور مومني رييس پليس راه راهور فراجا، حسن مفخمي شهرستاني فرمانده انتظامي مازندران، محمدباقر لائيني نماينده ولي فقيه در استان و همکاران و عاشقان آن شهيد والا مقام در شهرستان نکا برگزار شد.

در اين مراسم آيت الله لائيني طي سخناني ضمن تسليت و تبريک مجدد حضور خانواده اين شهيد والا مقام ، گفت: شهدا افتخار ما هستند، شهيدان کساني هستند که بدنبال افتخارات کوچک نبوده اند، بلکه با آرمان هاي بزرگ خود، اهداف بزرگي را دنبال کرده و الحق و والانصاف به اهداف خود که همان لقاء الله بوده ،رسيدند.

وي آرمان هاي شهداء را همان آرمان هاي امام حسين (ع) و ياران با وفايش دانست و تصريح کرد : شهيد رضا شيخي و همه رضا شيخي هاي ديگر، تمام اهدافشان رضاي خداند و لقاء الله بوده است، و اين بزرگترين هدفي است که انسان ماوراي همه اهداف خوب خود مثل مثل حب وطن، حراست از خاک و ناموس و مردم خود انتخاب مي کند.

به گزارش خزرتیترخبر، نماينده ولي فقيه در استان مازندران با آرزوي اينکه پروردگار متعال اراده و بزرگ منشي همه شهيدان، بويژه شهيد رضا شيخي بزرگوار را به همه مسلمانان آزاد انديش  بدهد، خاطرنشان کرد: شهيدان با غيرت به جلو رفته و با عزت به لقاء الله ، يعني بالاترين درجات رسيدند و اين همان راهي است که سيدالشهدا برگزيد، امام حسين (ع) نيزملاکش عزت بوده است،عدالت ملاک آن امام بزرگوار بوده و انقلاب ما نيز بر پايه اجراي عدالت در جامعه است./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :