آخرین عناوین

چهارشنبه 3 مرداد 1403-10:5 کد خبر:133314

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز چهارشنبه سوم مردادماه آغاز شده و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ مردادماه در جاده‌های شمال ادامه خواهد داشت.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب در مورد محدودیت های ترافیکی پایان هفته اظهار کرد: روزهای پایانی هر هفته با توجه به حجم بالای تردد بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در دستور کار پليس قرار دارد.

براساس این گزارش، وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز چهارشنبه سوم مردادماه در جاده‌های شمال، افزود: معمولا از بعدازظهر امروز جاده‌های شمال زیر بار ترافیک می‌رود که به‌ منظور تسهیل در تردد اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار پليس قرار دارد.

رئیس ‌پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه سوم تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ مردادماه در محورهای كرج - چالوس ، هراز، سوادکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است؛ البته تردد موتورسيكلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت‌های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد انواع تريلر همچنان در محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی كاميون وكاميونت‌ها به‌ جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه سوم و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه چهارم و جمعه پنجم مردادماه از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌ طرفه مقطعی روز جمعه پنجم مردادماه به‌ صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس‌پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت همچنان در محور كرج - چالوس ممنوع است، تصریح کرد: از ساعت ۱۵ روز جمعه پنجم مردادماه از ابتدای آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود و با تخلیه بار ترافیکی از ساعت ۱۸ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه را خواهیم داشت.

جهان‌تاب یادآور شد: البته تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل.زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

به گزارش خزرتیترخبر، وی با هشدار نسبت به رگبار باران و احتمال وقوع سیلاب محلی و ریزش سنگ، خاطرنشان کرد: کماکان تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و کوهستان‌های استان ممنوع اعلام شده است./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :