آخرین عناوین

يکشنبه 28 مرداد 1403-14:24 کد خبر:133540

قابل توجه نمایندگان نمایندگان ساری و میاندورود!!!

آیا شرکت گاز مازندران، شرکت خانوادگی است؟/از لعن پزشکیان تا تبلیغ جلیلی و انتصابات فامیلی؟!!

تخلفات مدیر عامل گاز استان به فعالیت‌های انتخاباتی محدود نمی شود و اوج خوش خدمتی وی را می توان در جذب گسترده فرزندان خود و سایر اقوام دید، به نحوی که کسی در خاندان او بیکار نیست.


به گزارش خزرتیترخبر، آذر ۱۴۰۱ قاسمعلی مایلی رستمی به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان مازندران منصوب شد، در حالی که شرکت گاز می‌بایست تخصصی و فنی اداره شود و همچون سایر ادارات دولتی منع قانونی برای ورود به انتخابات دارد اما مدیرعامل این شرکت در ایام انتخابات ریاست جمهوری با ارسال پیامی به همکاران خود رسما وارد گود انتخابات شد.

براساس این گزارش، او با لعن به مسعود پزشکیان اعلام داشت به سعید جلیلی رای می‌دهد، اینکه چرا یک مدیر دستگاه دولتی نظر شخصی خود را به همکاران ارسال می‌دارد و دیدگاه سیاسی خود را در محیط اداری تحمیل می‌کند پرسشی است که بی‌جواب مانده.

وی همچنین در بخشی از پیام خود آورده بود «خداوند این کاندید را به راه راست هدایت کند و از دروغ هایی که در حق نظام و به خصوص عملکرد دولت شهید پرتلاش آیت الله رییسی به زبان آورده است لعنت کند به همین خاطر به فردی که برای این نظام دلسوزی می کند و برنامه خوبی به خصوص ساماندهی و تبدیل وضیعت نیروهای پیمانکاری ارائه نموده است با اقتدار رای به دکتر جلیلی خواهیم داد»

اما تخلفات مدیرعامل گاز استان به فعالیت‌های انتخاباتی محدود نشد، او اخیرا ظرف چند روز روسای ادارات گاز منطقه ۱ و ۲ ساری و رئیس اداره گاز شهرستان میاندورود را تغییر داد، با رصد رزومه و سوابق برخی از مدیران منصوب شده وی ‌می‌توان به اوج سو مدیرت وی پی‌برد.

اوج خوش خدمتی مایلی به حلقه دوستان و خانواده را می‌توان در بررسی لیست بلند و بالای جذب نیرو و اشتغال گسترده اقوام خارج از روال اداری جستجو کرد، به نحوی که از فرزندان خود تا و سایر اقوام را جذب نموده تا کسی در خاندان او بیکار نباشد.

به گزارش خزرتیترخبر، اصل تفکیک قوا و تاکید بر عدم دخالت نمایندگان در عزل و نصب مدیران مقوله‌ای جدا از حفظ حقوق بیت‌المال است، اگر نمایندگان مجلس به عنوان وکلای مردم نسبت به تضییع حقوق بیت‌المال و عامه مردم سکوت کنند در واقع از وظایف نمایندگی خود عدول کرده‌اند.

وقتی مدیران، مسئولین دستگاه‌ها و نهادهای ناظر و نمایندگان مجلس نسبت به تذکرات و هشدارهای رسانه‌ها سکوت کنند نتیجه آن می‌شود که قبلا شد، در پی سکوت دستگاه‌ها، مدیران مسئول و نمایندگان مجلس نسبت به تذکرات پیاپی رسانه‌های مستقل در سال 99 در نهایت مدیرعامل وقت شرکت گاز مازندران به اتهام تخلفات مالی بیش از 100 میلیارد تومان بازداشت شد.

اینک نیز تحقق نظارت عمومی رسانه‌ها از یک سو و نظارت نمایندگان مجلس بر عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی از سویی دیگر، اولا؛ سبب صیانت از مدیر آن دستگاه شده و ثانیا؛ از انحراف ماموریت‌ها و سو مدیریت و حیف ‌و میل بیت‌المال جلوگیری می‌کند.

حال پرسشی که مطرح است این است، نمایندگان محترم مجلس و مخصوصا نمایندگان حوزه انتخابیه ساری و میاندورود به عنوان وکلای مردم چرا به جذب نیرو خارج از فرآیندهای قانونی، دخالت در انتخابات، وعزل و نصب مدیران شهرستان که خلاف بخش‌نامه مخبر و نامه مسعود پزشکیان است ورود نمی‌کنند؟

اگرچه نسبت به بعضی از مدیران ‌کل مازندران، کار از مرحله پیشگیری گذشته و نیازمند درمان ریشه‌ای و اساسی است.

به گزارش خزرتیترخبر، جزئیات و لیست بلندی از نیروهای جذب شده و عمدتا از اقوام و نزدیکان مدیرعامل را دراختیار داریم که درصورت کوتاهی نمایندگان و دستگاه‌ها و نهادهای ناظر از تخلفات گسترده این مدیر سیاسی رونمایی خواهیم کرد./مازند مجلس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • دوشنبه 29 مرداد 1403-8:13


    دمتون گرم .
    رسوا کنید این آدم فاسد را