آخرین عناوین

سه شنبه 30 مرداد 1403-7:59 کد خبر:133564

فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد:

فرهنگ شهادت با کمک هنر ماندگار می‌شود

فرمانده سپاه کربلا گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با بهره‌گیری از ظرفیت هنر بزرگ‌ترین اثر ماندگار است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سیاوش مسلمی در حاشیه ی آئین افتتاح و رونمایی از بزرگترین دیوارنگاره مقاومت استان مازندران اظهار داشت: در آستانه برگزاری دومین کنگره سرداران شهید استان مازندران، شاهد افتتاح یک دیوارنگاری در ابعاد صد و ده متر مربع توسط یکی از هیئتهای بزرگ شهرستان ساری "هیئت ثارالله" هستیم.

براساس این گزارش، فرمانده سپاه کربلا افزود:این دیوارنگاره ها، نام و یاد شهدا را برای مردم زنده نگه می دارد و امروز آرامش و امنیتی که در جامعه داریم در واقع امروز هر چه داریم به برکت خون این شهدای عزیز است.

وی به ظرفیت هنر جهت ماندگاری نام شهدا اشاره نمود و تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با بهره گیری از ظرفیت هنر خودش بزرگترین اثر ماندگار می تواند باشد و امروز شاهد هستیم که در ورودی شهر ساری در آستانه اربعین حسینی به نام و یاد شهدای عزیز خاصتا جبهه مقاومت این دیوارنگاره طراحی شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، مسلمی افزود: امیدوارم در شهرستان های مختلف بتوانیم بیشتر از این اثرماندگار داشته باشیم و مردم ما بتوانند از برکت و معنویت شهدا در زندگیشان بهره ببرند./سپاه کربلای مازندران

 

29986

29985

29984

29983

29982

29981

29980

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :