آخرین عناوین

شنبه 3 شهريور 1403-9:40 کد خبر:133611

وزیر آموزش و پرورش خطاب به شورای معاونان وزارت و مدیران کل استان ها:

استعفا، عزل، جابه‌جایی و بازنشستگی تا پایان آبان در تمام مناطق کشور ممنوع

وزیر آموزش و پرورش گفت: استعفا، عزل، جابه‌جایی و بازنشستگی تا پایان آبان در تمام مناطق کشور ممنوع است.


به گزارش خزرتیترخبر، وزیر آموزش و پرورش خطاب به  شورای معاونان وزارت و مدیران کل استان ها اظهار داشت: محکم، مقتدر و با استحکام برنامه‌های تعلیم و تربیت را ادامه دهید، استعفا، عزل، جابه‌جایی و بازنشستگی تا پایان آبان در تمام مناطق کشور ممنوع است.

وی همچنین افزود: همچنین هیچ کس حق ندارد هیچ‌ مدیر مدرسه‌ای را عزل یا جابه‌جا کند مگر اینکه مدیر بازنشسته شده است و باید در قالب پروژه انتخاب و انتصاب مدیران انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید با مشارکت بسیار بالا و وضعیت بسیار مطلوب و با مشارکت بالای رسانه‌ها در روز اول مهر، زنگ آغاز سال تحصیلی، زنگ ایثار و زنگ نماز نواخته شود.

علیرضا کاظمی تصریح کرد: پیمان من با همه مدیران آموزش و پرورش فقط «کار» است، ملاک‌های ارزیابی من در این مرحله شامل چند مورد است، یک؛ بازگشایی و پروژه مهر، حتما ملاک دیگر ارزیابی من دانشگاه فرهنگیان از نظر تامین فضا و تجهیزات و نیروی انسانی و ... است، ساماندهی نیروی انسانی از دیگر ملاک‌های ارزیابی است،اینکه مدیری بتواند موضوع نیروی انسانی را به بهترین شکل مدیریت کند، خیلی مهم است.

به گزارش خزرتیترخبر، وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: ما مدیریت را برای ماندن در پست و وزارت و ... انجام نمی‌دهیم؛ این مسئولیت‌ها، امانت بزرگی در دست ما است و باید تا آخرین لحظه به بهترین شکل از این امانت مراقبت کنیم.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :