آخرین عناوین

يکشنبه 1 مهر 1403-19:36 کد خبر:133886

هشدار و ضرب الاجل استاندار مازندران به شهردار ساری:

آقای شهردار مشکل را تا آخر هفته حل نکردید، دیگر نیاید/مشکل کارخانه زباله سوز راه حل دارد

استاندار مازندران با انتقاد از روند تکمیل کارخانه زباله سوز گفت: آقای شهردار دراین زمینه با کسی تعارف ندارم،در رابطه با حل این معضل گزارش تهیه نکردید، دیگر نیاید و بروید.


به گزارش خزرتیترخبر، یوسف نوری بعدازظهر امروز درجلسه مدیریت پسماند مازندران با انتقاد از روند تکمیل کارخانه زباله سوز مرکز استان، اظهار داشت: روند تکمیل پروژه‌ای که قرار بود در ۲۲ بهمن ماه سال گذشته به بهره‌برداری برسد، باید این باشد که تنها یک نگهبان کار کند.

براساس این گزارش، وی با انتقاد از شهردار مرکز استان خواستار حضور شبانه روزی شهردار در روند بهره‌برداری کارخانه زباله سوز ساری شد.

استاندار مازندارن خطاب به شهردار ساری گفت: این روندی را که شما برای پروژه زباله سوز به کار گرفته اید ، فاجعه است، بنده رفتم و از نزدیک دیدم،تا پایان هفته باید با مدنی پیمانکار این پروژه نشستی داشته باشید و قبل از روز پنج شنبه گزارش کاربردی خود را ارائه دهید.

یوسف نوری افزود: دو شریک دارند به پولهایی که مردم به شهرداری واریز می کنند لطمه می زنند، نمی شود از جیب مردم اینطور برداشت کرد، شما باید پیش خداوند جواب بدهید.

وی تصریح کرد: در این زمینه با کسی تعارف ندارم، این مشکل راه دارد و راه را می دانیم، در رابطه با حل این معضل گزارش تهیه نکردید، دیگر نیاید و بروید.

استاندار مازندران اظهار داشت: روز گذشته فرماندار ساری را مامور کردم و به او گفتم که شمشیر به دست باشد و در این زمینه حساسیت ویژه‌ای به خرج دهد.

نوری در ارتباط با تامین مالی اجرای طرح پهنه بندی پسماند در استان مازندران، افزود: هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در ۱۰ پهنه قابل تامین است.

براساس این گزارش، یوسف نوری با اعلام اینکه در بحث پسماند ما نیاز به مدیریت زمان داریم،گفت: هر پروژه‌ای که بیشتر از یک سال زمان نیاز داشته باشد بنده موافق نیستم در مدیریت پسماند باید تلاش کنیم که عرصه‌های طبیعی کمتری از مازندران درگیر پسماند شود.

به گزارش خزرتیترخبر، چند روز قبل فرماندار ساری نیز در زمینه کم کاری و سهل انگاری بعضی شرکت ها، پیمانکاران و بعضی افراد هشدار و تذکراتی داده بود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :