آخرین عناوین

يکشنبه 1 مهر 1403-21:0 کد خبر:133888

فرمانده انتظامی شهرستان بابل خبر داد:

دستگیری دختر قاتل ۱۸ساله کمتر از ۲ساعت دربابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری دختر قاتل ۱۸ ساله که در یک درگیری دختر ۱۹ ساله را به وسیله چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، علی داداش تبار از دستگیری دختر قاتل ۱۸ ساله که در یک درگیری دختر۱۹ ساله را به وسیله چاقو به قتل رسانده بود، در کمتر از ۲ ساعت پس از ارتکاب به جرم خبر داد.

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان بابل در تشريح اين خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از پارک های شهرستان بابل، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که طی درگیری بین دو نفر، یک دختر۱۹ ساله به وسیله چاقو  به قتل رسیده و فرد ضارب نیز متواری شده است.

داداش تبار تصریح کرد: کارآگاهان پليس آگاهي با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، قاتل که دختری ۱۸ساله بوده را در کمتر از ۲ ساعت در مخفیگاهش شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان اینکه علت وقوع درگیری و قتل، اختلافات شخصی بوده است، افزود: فرد قاتل پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :