آخرین عناوین

يکشنبه 1 مهر 1403-21:18 کد خبر:133889

استاندار مازندارن هشدار داد:

احتمال وجود تخلف در راه اندازی مجموعه شهر فرش در مازندران

استاندار مازندران گفت: بحث انحراف فعالیت مجموعه شهر فرش در مازندران به تأیید سازمان بازرسی رسیده است و باید گزارشی جدیدی از عملکرد این مجموعه تهیه شود.


به گزارش خزرتیترخبر، یوسف نوری در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران در ارتباط با اقدامات انجام شده درباره راه اندازی مجموعه تجاری شهر فرش، اظهاد داشت: بحث انحراف فعالیت این مجموعه به تأیید سازمان بازرسی رسیده است و باید گزارشی جدیدی از عملکرد این مجموعه تهیه شود.

براساس این گزارش، نوری افزود: پس از بازرسی‌های اگر تخلفی انجام شده باید جلوی آن را گرفت در این زمینه سازمان صمت و مسئولان بازرسی ورود کنند.

وی تصریح کرد: اگر در صدور پروانه تخلف انجام شده باید به صورت جدی‌تر مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه فلسفه ایجاد این مجموعه، توسعه تولید و حمایت از فعالان مجموعه فرش بوده است، گفت: اگر این مجموعه قرار است که فروشگاهی ایجاد کند و باعث ایجاد چالش برای دیگر فروشگاه‌ها شود باید در این زمینه پاسخگو باشند.

به گزارش خزرتیترخبر، همچنین یوسف نوری تبدیل روستای مولد به شهر را یک خسران بزرگ برای این استان دانست.

وی با اعلام اینکه برای توسعه شهرها نباید روستاها از بین بروند، افزود: سال‌ها است که بحث تبدیل روستا به شهر در حال انجام است و اگر قرار است شهری درست شود ساز و کاری برای آن دیده شود.

استاندار مازندران اظهار داشت: تلنبار کردن شهرها اقدام درستی نیست، پهنه بندی، معماری و زیرسازی‌ها در استان درست نشده است برای توسعه شهرها باید محتوایی کار کرد.

یوسف نوری با اشاره به بازدیدی که از مسجد فرح آباد ساری داشت، گفت: این مسجد جامع در فرح‌آباد نیاز به توجه ویژه دارد، اقداماتی که در این مسجد حدود ۴۰۰ سال پیش انجام شده از وضعیت آن بهتر است برای توسعه باید همت عالی و تمدنی داشته باشیم.

به گزارش خزرتیترخبر، استاندار مازندران با اعلام اینکه در آستانه برگزاری کنگره سرداران و ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید قرار داریم، افزود: این موضوع رسالت همه است و باید در این زمینه اقدام مناسب از سوی مسئولان و متولیان امر انجام شود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :