آخرین عناوین

دوشنبه 2 مهر 1403-12:6 کد خبر:133900

خلف وعده هواپیمایی وارش!!!

سرگردانی زائران مازندرانی/ مقصد ساری؛ فرودگاه تهران!

هواپیمایی وارش به دلایلی واهی و عمدتا نبود مسافر به مقصد نجف، حاضر به پرواز و جا‌به‌جایی مسافران با وجود خرید بلیط به فرودگاه ساری نیست.


به گزارش خزرتیترخبر، اواخر شهریور گذشته زائران عتبات عالیات از مازندران به مقصد نجف اشرف از طریق هواپیمایی وارش و از فرودگاه ساری اعزام شدند با وجود آنکه مسافران بلیط بازگشت خود را نیز از همین شرکت هواپیمایی تهیه کرده‌ بودند و انتظار داشتند در بازگشت از نجف نیز مجدد در فرودگاه ساری و سپس به خانه‌هایشان بازگردند اما شاهد خلف وعده هواپیمایی وارش می‌باشند.

براساس این گزارش، اینک هواپیمایی وارش به دلایلی واهی و عمدتا نبود مسافر به مقصد نجف حاضر به پرواز و جا‌به‌جایی مسافران به فرودگاه ساری نیست.

با پیگیری کاروان مربوطه و نامه نگاری و اعتراض از تغییر شرکت هواپیمایی و محل فرودگاه از ساری به تهران و تحمیل هزینه جا‌به‌جایی قرار است این مسافران رها شده از طریق هواپیمایی آسمان به فرود گاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران انتقال یابند.

به گزارش خزرتیترخبر، با وجود مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌نمایند و همچنین تحمیل هزینه اضافه انتقال از تهران به ساری به این مسافران، ضروری است هواپیمایی وارش ضمن عذرخواهی از زائران نجف، نسبت به تعهد خود به مسافران پایبند بوده و لااقل جبران هزینه و زمان تحمیلی اضافی و سرگردانی به وجود آمده مسافران را نماید./مازند مجلس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :