آخرین عناوین

سه شنبه 3 مهر 1403-22:13 کد خبر:133917

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

باند سارقان مسلح سیم برق در مازندران متلاشی شد/دستگیری عامل گروگانگیری اعضای یک خانواده در نور

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان مسلح سیم برق با ۲۰۰ فقره سرقت خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح استان از سوی تعدادی سارق مسلح، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

براساس این گزارش، وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و تحقیقات گسترده پلیسی، شش سارق حرفه‌ای سیم برق را با تجهیزات و ابزار سرقت و تعدادی سلاح سرد و گرم در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و ۲۰۰ فقره سرقت سیم برق در مناطق غرب استان اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

به گزارش خزرتیترخبر، مفخمی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی دو مالخر هم دستگیر شدند، افزود: برآورد خسارت این سارقان به تأسیسات برق و زیرساخت‌ها از سوی کارشناسان امر تا این لحظه ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که با انهدام این باند گام مؤثری در برقراری نظم و امنیت منطقه غرب استان برداشته شد.

براساس همین گزارش، فرمانده انتظامی نور از شناسایی و دستگیری عامل گروگانگیری مادر و ۲ فرزندش در این شهرستان خبر داد.

احمد امینی شب در تشریح این حادثه اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره گروگانگیری توسط یک مرد با اسلحه سرد، بررسی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه پی بردند که گروگانگیر با تهدید سلاح سرد، زن مطلقه و ۲ فرزندش را گروگان گرفته است.

فرمانده انتظامی نور گفت: ماموران انتظامی با مداخله به موقع و استفاده از تکنیک‌های مشاوره‌ ای پلیس، گروگان‌ها را آزاد و فرد گروگانگیر را دستگیر کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، امینی با بیان اینکه ماموران متهم را با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند، تصریح کرد: اختلافات خانوادگی، انگیزه فرد گروگانگیر در این حادثه اعلام شده است./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :