آخرین عناوین

شنبه 7 مهر 1403-9:6 کد خبر:133958

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان ساری خبر داد:

تعامل میراث فرهنگی و شورای اسلامی شهر ساری در صیانت از بافت و بناهای تاریخی

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان ساری از تعامل میراث فرهنگی و شورای شهر ساری برای صیانت از بافت و بناهای تاریخی شهر ساری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، نشست تعاملی قاسم قادری با علی عاشقان رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ساری در دفتر این شورا  برگزار گردید.

براساس این گزارش، رئیس اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساری از برنامه ریزی برای صیانت از آثار تاریخی و بررسی مشکلات ورفع موانع و در حوزه بافت تاریخی با همکاری میراث فرهنگی و شورای اسلامی شهر ساری در این نشست خبر داد.

وی با بیان اینکه بناهای تاریخی و خانه ها و محلات قدیمی در شهر ساری  از ظرفیت های  مهم این شهر در حوزه میراثی و گردشگری می باشد، اظهار داشت: در نوسازی بناها باید بافت کهن و تاریخی شهر ساری حفظ و صیانت گردد و الگوی ساخت در بافت بر اساس مصالح بومی و منطقه ای صورت پذیرد.

قادری با بیان اینکه تعامل با  دستگاه های اجرایی با برنامه مدون و نظارت مستمر به عنوان رویکرد این اداره می‌ باشد، افزود: با همه محدودیت های موجود تلاش بر این است حداکثر همکاری  با رعایت مقررات در جهت رفع موانع و حل  مشکلات مردم انجام گردد.

به گزارش خزرتیترخبر،علی عاشقان با اعلام اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری در بافت کهن اقدامات خوبی در زمینه صیانت از آثار و بناهای تاریخی انجام داده است، گفت: شورای اسلامی شهر ساری آماده تعامل دو جانبه در این راستا می‌باشد./میراث فرهنگی ساری

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :