آخرین عناوین

شنبه 14 مهر 1403-12:1 کد خبر:134059

دادستان میاندورود خبر داد:

ورود دادستانی به دپوی زباله در روستای جامخانه

دادستان میاندورود از تشکیل جلسه فوری برای جهت توقف تخلیه زباله و ساماندهی موضوع جمع‌آوری پسماند با نظارت مدیریت حفاظت زیست خبر داد.


 

به گزارش خزرتیترخبر، محمدحسن دانافر اظهار داشت: در راستای تاکیدات رئیس کل دادگستری استان مازندران بر  نظارت دادستانی برحفظ حقوق عامه، این دادستانی با اتفاق رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و دهیار روستای جامخانه از محل تخلیه و دپوی زباله ازمحل دفن زباله بازدید ودستورات لازم صادر شد.

براساس این گزارش،دادستان میاندورود افزود: در این بازدید ضمن تذکر آثار زیان‌بار تخلیه زباله در اماکن غیرمجاز که باعث تخریب محیط زیست و همچنین موجب آلودگی و ایجاد مزاحمت بهداشتی برای اهالی روستا خواهد بود، دستور تشکیل جلسه فوری با حضور کلیه مسئولین امر جهت توقف تخلیه زباله و ساماندهی موضوع جمع آوری پسماند با نظارت مدیریت حفاظت زیست صادر شد.

به گزارش خزرتیترخبر، وی با اشاره به اهمیت پیگیری امور مربوط به سلامت مردم و برخورد قانونی با متخلفان، افزود: این وضعیت  ناخوشایند به اکوسیستم منطقه آسیب جدی وارد کرده همه ما از جمله مردم باید برای حفاظت از محیط زیست احساس مسئولیت داشته و از آلوده‌سازی آن خودداری کنیم، دادستانی میاندورود، نیز در راستای وظایف قانونی پیگیرحل این مشکل و برخورد با متخلفان خواهد بود./دادگستری مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :