آخرین عناوین

يکشنبه 15 مهر 1403-18:39 کد خبر:134079

رئیس پلیس آگاهی انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری قاتلان آدم ربا در نوشهر

رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری قاتلان فراری تحت تعقیب که اقدام به آدم ربایی و قتل کرده بودند، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، علی قيصری از دستگيری قاتلان فراری و تحت تعقيب که باانگیزه مال‌اندوزی و کسب ثروت پس از آدم‌ربایی در شهرستان نوشهر اقدام به قتل و سوزاندن جسد کرده بودند، خبر داد.

براساس این گزارش، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خصوص جزئيات پرونده، اظهار داشت: در پی وقوع يک فقره گزارش مفقودی در تیرماه در يکی از روستاهای شهرستان نوشهر، تيم مجربی از کارآگاهان پليس آگاهی پيگيری موضوع را در دستور کار قرارداد.

وی افزود: کارآگاهان پليس آگاهی شهرستان نوشهر با همکاری کارآگاهان پليس آگاهی استان پس از گذشت سه ماه با استفاده از روش‌های نوين کشف جرم و تحليل وقايع مرتبط با مفقودی و پس از آن آدم‌ربايی موفق به شناسايی افراد آدم‌ربا شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد:مأموران پليس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پليسی محل اختفاء افراد آدم‌ربای فراری را در استان تهران شناسايی و پس از هماهنگی قضائی در دو عمليات ضربتی و منسجم متهمان را دستگير و به پليس آگاهی شهرستان نوشهر انتقال دادند.

به گزارش خزرتیترخبر، قیصری با بيان اينکه متهمان در مواجهه با دلايل و قرائن به بزه خود مبنی بر آدم‌ربايی و قتل مقتول و سوزاندن جسد با انگیزه مال‌اندوزی و کسب ثروت اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده قضايی به‌ منظور سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :