آخرین عناوین

سه شنبه 1 آبان 1403-11:17 کد خبر:134283

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اعلام کرد:

آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها در ‌مازندران/ اعلام آماده‌ با‌ش!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از آماده‌ باش ستاد مدیریت بحران با توجه به تداوم این بارش‌ها طی 24 ساعت آینده خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، براساس هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی استان مازندران تشدید می‌شود که مخاطره  رگبار باران، رعدوبرق، کاهش محسوس دما، وزش باد شدید، بارش برف در نواحی سردسیر و در ارتفاعات پدیده مه را به ‌دنبال دارد که اثر مخاطره فعالیت سامانه بارشی لغزندگی جاده‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، پدیده مه، کاهش دید، صاعقه، جاری شدن روان آب، سقوط سنگ و اشیا از ارتفاعات، احتمال رانش کوه، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خسارت به سازه‌های موقت و محصولات کشاورزی و احتمال اختلال در صنعت برق رسانی است.

براساس این گزارش،حسینعلی محمدی شیرکلایی ‌با بیان اینکه با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی از شامگاه دوشنبه شاهد بارش‌های متداوم در سطح مازندران هستیم، اظهار داشت: این بارش‌های متداوم در نیمه غربی استان بیشتر مشاهده می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به اینکه تاکنون در اکثر شهرهای مازندران با آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها مواجهه بودیم، افزود: بیشترین بارش را در شهرستان نوشهر با حجم 112 میلی‌متر و جویبار با 56 میلی‌متر داشتیم.

وی با تاکید بر تداوم این بارش‌ها تا فردا شب در استان یادآور شد: به منظور رسیدگی امور و هشدارهای هواشناسی به همراه استاندار مازندران در نوشهر حضور یافتیم.

محمدی شیرکلایی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی در محورهای مواصلاتی هم‌اکنون در جاده کندوان بارش متراکم گزارش می‌شود اما تردد روان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از آماده باش ستاد مدیریت بحران با توجه به تداوم این بارش‌ها طی 24 ساعت آینده خبر داد و تصریح کرد: با توجه به احتمال وقوع سیلاب توصیه می‌شود هم مردم و هم دستگاه‌های اجرایی بحران به نکات ایمنی توجه داشته باشند.

به گزارش خزرتیترخبر،یدالله جهانتاب با تاکید بر بارش باران و لغزندگی جاده‌ها استان و کاهش دید در ارتفاعات اظهار داشت: وضعیت تردد در جاده‌های شمال‌ در جریان است؛ بارش برف در ارتفاعات کندوان و ولی‌آباد داریم که تردد در مسیر جریان دارد.

فرمانده پلیس راه مازندران با بیان اینکه از شب گذشته در ارتفاعات سوادکوه و هراز و کیاسر مازندران شاهد بارش باران و لغزندگی جاده‌ها هستیم، افزود: در ارتفاعات استان نیز هوا مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است که به رانندگان توصیه می‌شود با احتیاط برانید؛ هشدار احتمال ریزش سنگ و رانش زمین  در جاده‌ها صادر شد.

به گزارش خزرتیترخبر، جهانتاب گفت: پرهیز از ترددهای غیرضروری در کوهستان‌های مه‌گیر و ارتفاعات مازندران توصیه پلیس راه است./تسنیم

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :