آخرین عناوین

دوشنبه 15 تير 1394-12:12 کد خبر:13488

انتصاب در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان:

مدیران جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران منصوب شدند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران در احکام جداگانه‌ای، مدیران جدید و مشاوران این سازمان را منصوب کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم ، امیدعلی پارسا در احکامی جداگانه معاونان، مشاوران، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی، مدیران و روسای گروه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران را منصوب کرد.

بر این اساس محمود احمدی و محمود نوربخش به ترتیب به سمت مشاور امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و مشاور رئیس سازمان منصوب شدند.

براساس حکم پارسا، فرشاد سیفی به سمت سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی، مرجانه فتاحی سرپرست دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، حسن مزینایی سرپرست مدیریت اداری مالی و پشتیبانی، حمید سفیدگر سرپرست مدیریت نظام فنی و اجرایی و دبیرخانه شورای فنی استان و لطف الله آجدانی سرپرست مدیریت مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران منصوب شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران نیز در احکامی دیگر عاطفه علیزاده، یدالله مختارپور و سید احمد رضاییان را به ترتیب در سمت‌های سرپرست گروه مشاوران و پیمانکاران، پژوهش و آینده‌نگری و آموزش و توانمندسازی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران منصوب کرد.

براساس حکم پارسا، سید مجتبی شریف زاده خاوری به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، ایرج ولی‌پور سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه و جعفر احمدی به سمت سرپرست معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران منصوب شدند.

سلیمان کریمی، رضا خلیلی، ابراهیم پازکی، احمد علی عباسی، اصغر طلایی اتویی، علی مسگری، سید جواد منفرد، بهرام اکبرزاده، بهزاد شاهیابی, عباس پوراسکندر و جلیل قربانی نیز با حکم پارسا به ترتیب در سمت‌های سرپرستان گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد، برنامه‌ریزی و آمایش و بهره‌وری، حساب‌های منطقه ای و محاسبات قیمت، توسعه منابع انسانی، تلفیق برنامه و بودجه، اجرای طرح‌های اداری و سرشماری، گروه امور تولیدی و زیربنایی، گروه آمارهای ثبتی فرابری و پردازش داده‌ها، گروه امور علمی، فرهنگی و امور اجتماعی، گروه اطلاعات مکفی و گروه امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی منصوب شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • حسام
    سه شنبه 16 تير 1394-19:31


    با سلام برای دوست عزیزمان جناب آقای رضاییان آرزوی موفقیت میکنم انسان وارسته و شریف و خوش اخلاق .