آخرین عناوین

سه شنبه 16 تير 1394-11:20 کد خبر:13496

قطع ناگهانی بیمه توسط تامین اجتماعی جویبار:

تجمع قالیبافان جویباری در مقابل اداره صنعت و معدن

تجمع قالیبافان جویباری در اثر قطع بیمه تامین اجتماعی در مقابل دفتر رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش، در اثر قطع بیمه جمع کثیری از قالیبافان جویبار توسط تامین اجتماعی جویبار، قالیبافان در مقابل دفتر رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان جویبار خواستار استمداد شده اند.

جمعی از قالیبافانی که تاکنون از بیمه تامین اجتماعی بهره مند بوده اند در اثر قطع بیمه توسط تامین اجتماعی شهرستان جویبار با تجمع در مقابل دفتر رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت خواستار استمداد شده اند.

فیروز جائی رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت ضمن انتقاد از عملکرد تامین اجتماعی شهرستان خواستار رفع مشکل بیمه قالیبافان شد.

وی خاطرنشان کرد:اداره صنعت ،معدن و تجارت افرادی را جهت بهره مندی از مزایای بیمه به تامین اجتماعی معرفی می کند که شرایط قانونی را  داشته باشند و این عمل تامین اجتماعی توهین به مجموعه اداره صنعت،معدن و تجارت میشود و قطع بیمه قالیبافان بایستی توسط گروه از قبل تعیین شده بازدید و در صورت عدم صلاحیت بیمه شان قطع شود که تامین اجتماعی به تنهایی و بدون اطلاع گروه و خود سرانه اقدام به این عمل نموده که اعتراض قالیبافان را برانگیخته تا جائیکه هر روز شاهد سروصدای افرادی هستیم که بیمه شان بدون هیچ دلیل قانونی قطع شده است.

در این خصوص باچند تن از قطع شدگان بیمه قالیبافی گفتگویی انجام داده ایم یکی از آنان اظهار داشت: بیمه را بدلیل تاخیر واریز پول بمدت دو روز قطع نموده اند !

یکی دیگر از آنان از تاخیر واریز پول بمدت یک هفته خبر داد و اقرار داشت قالی تکمیل بود و هیچگونه مشکلی ندارد.

م.ن یکی دیگر از قطع شدگان بیمه اظهار داشت بدون هیچ بازدیدی و بدون هیچ دلیلی اقدام به قطع بیمه نموده اند و وقتی به تامین اجتماعی مراجعه می کنیم هیچ پاسخی نمی دهند و وضعیت مادی بسیار ضعیفی دارم و توان پرداخت وضعیت دارویی را بصورت آزاد ندارم.

محمودی مدیر کل تامین اجتماعی استان خاطر نشان کرد،43 هزار بیمه قالیبافی در استان داریم که سه هزار نفر قالیباف نیستند و دولت خواسته تا از این طریق کمکی به افراد ضعیف جامعه کرده باشد.

وی گفت:مشکل بیمه قالیبافان جویبار بررسی و مساعدت لازم بعمل می آید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :