آخرین عناوین

جمعه 19 تير 1394-23:26 کد خبر:13502

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری خبر داد:

احداث اولین آب نمای کف خشک مازندران برای اولین بار در ساری

معاون فني و عمراني شهرداري ساري از دوطرح زيبا و باشكوه رونمايي كرد و گفت: با تغيير نماد ميدان شهدا جلوه اي بياد ماندني به اين ميدان داده خواهد شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري ،عباس رشيدي نخست از احداث اولين آب نماي خشك مازندران در مركز استان خبر داد و در پيوند با آن خاطرنشان كرد: تا آنجا كه به خاطر دارم چنين آب نمايي فقط در تهران و اصفهان احداث شده است بنابراين در كشور، ساري سومين شهري قلمداد مي گردد كه چنين پروژه زيبايي را احداث مي كند.

وي با اشاره به اينكه مساحت اين آب نما 9متر در 9متر مي باشد افزود: اين آب نما هم موزيكال است و هم رقص نور دارد ضمن آنكه مكان آن پارك كوشا سنگ خواهد بود. 

معاون فني وعمراني شهرداري ساري تغيير ميدان شهداي مركز مازندران را مورد توجه قرارداد و اظهار داشت: قطر دايره موجود در ميدان هيچ تغييري نمي كند اما نمادي كه در آن است به بنايي بسيار زيبا و باشكوه تغيير مي كند كه الماني از بارگاه شهيدان گمنام محسوب مي شود .

وي ارتفاع اين بنا را 9متر و 90 سانت تا زير طاق و 11 متر و 80 سانت تا بالاي تاج آن اعلام كرد و تصریح کرد: اين بنا با سنگي به نام تراورتن چرمي ساخته مي گردد كه رنگ آن كرم مي باشد و كاشي هاي فيروزه اي هم در آن به كار مي رود.

رشيدي در پايان با اشاره به اينكه پيرامون بنا حوضچه هايي با كاشي هاي فيروزه اي ساخته خواهد شد افزود: طبق برنامه ريزي ها بزودي احداث آن آغاز مي شود تا به اين ترتيب جاي جاي ساري از مناظر زيبا و باشكوه لبريز گرديده تا  همانگونه كه شهردار وعده داده اند به پايتخت گردشگري كشور تبديل شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :