آخرین عناوین

يکشنبه 21 تير 1394-1:18 کد خبر:13507

جدیدترین خبر در مورد سفر رییس جمهور به مازندران:

رئیس‌جمهور کمتر از 3 ماه دیگر به مازندران سفر می‌کند

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور کمتر از سه ماه دیگر به مازندران سفر می‌کند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، عبدالوحید  فیاضی در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: کشور ما دارای شرایط ویژه است، کار بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی در ایران کار بزرگی بود که هر لحظه شرایط ویژه‌ای را رقم می‌زند، انقلاب اسلامی امیدی برای مظلومان بوده و است.

فیاضی با اشاره به ابلاغ طرح جامع رویان، افزود: موضوع طرح جامع رویان نیازمند پیگیری جدی برای رفع اشکالات است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی به موضوع کمربندی رویان هم اشاره و اضافه کرد: بحث آزادسازی و تملک با 3 تا 4 میلیارد تومان اعتبار قابل رفع است که باید از وزارت راه و شهرسازی پیگیری شود.

وی از نیروی انتظامی خواست تا با دقت نظر بیشتر امنیت کامل به‌ویژه در بخش جلوگیری از سرقت مخصوصا سرقت کابل برق و مخابرات را تأمین کنند.

فیاضی با اشاره به فراهم شدن مقدمات گازرسانی به منطقه کوهستانی لاویج، بیان کرد: پیگیر صدور مجوز حریم کاشت لوله هشت اینچ هستیم و با قول‌های مساعدی که داده شد، پنجم آذر کلنگ آغاز گازرسانی به منطقه لاویج را خواهیم داشت و در ادامه گاز بخش بلده است که از طریق مینی ال.ان.جی هم‌زمان با کجور اجرایی شود.

وی به عدم فعالیت برخی از واحدهای شهرک صنعتی اشاره کرد و افزود: برق، اوقاف و تصفیه‌خانه فاضلاب از مشکلات این واحدهای تولیدی است که باید برطرف شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس در پایان به نقل از نوبخت معاون رئیس جمهور از احتمال سفر ریاست جمهوری به استان در پایان شهریور یا اوایل مهر خبر داد و از مدیران دستگاه‌ها خواست تا نیازمندی‌ها و اولویت‌ها را بررسی و برای طرح در سفر آماده کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مازنی
    يکشنبه 21 تير 1394-21:38


    خیلی زود نیست دارند تشریف میارند