آخرین عناوین

جمعه 19 ارديبهشت 1393-10:41 کد خبر:136

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران خبر داد:

پایان اردیبهشت آخرین مهلت واریز حق عضویت اعضای خانه مطبوعات

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به حق عضویت سالانه 24 هزار تومانی خبرنگاران در خانه مطبوعات، افزود: چنانچه این حق عضویت تا پایان ماه جاری پرداخت نشود، حق عضویت افراد، سلب می‌شود.


به گزارش خزرخبر،حسین مرتضوی گفت: دومین گروه از خبرنگاران مازندران، امروز به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعزام شده اند.

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته نیز اولین گروه از خبرنگاران مرکز و شرق مازندران به این نمایشگاه اعزام شده ند، خاطر نشان کرد: امروز هم خبرنگاران غرب مازندران به بازدید از نمایشگاه کتاب رهسپار شده اند.

مرتضوی با بیان اینکه خانه مطبوعات مازندران برای بیمه تکمیلی خبرنگاران، با بیمه ایران قرارداد بسته است، اظهار داشت: اصحاب رسانه در مازندران تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند که زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران، هیچ حقوق و دستمزدی دریافت نمی‌کنند و فقط حقوق دو نفر نیروی دفتری را پرداخت می‌کنیم، تصریح کرد: حق عضویت اعضای خانه مطبوعات، صرف خودشان می‌شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر، خانه مطبوعات مازندران هیچ عضو جدیدی را نپذیرفته است، افزود: چرا که ساماندهی خبرنگاران را در پیش داریم و از این پس هر عضو جدیدی که بخواهد به خانه مطبوعات بپیوندد علاوه بر معرفی‌نامه از سوی رسانه، باید در مصاحبه حضوری در خانه مطبوعات هم حضور یابد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :