آخرین عناوین

دوشنبه 22 ارديبهشت 1393-0:2 کد خبر:144

شهردار سورک استعفا داد

عضو شورای شهر میاندورود از استعفای شهردار سورک مرکز شهرستان میاندورود خبر داد.


به گزارش خزرخبر، حسین طبری امروز در گفت‌وگو با فارس درباره وجود زمزمه‌هایی مبنی بر رفتن سید محمد انصارالحسینی شهردار سورک اظهار داشت: شهردار سورک مرکز شهرستان میاندورود روز گذشته نامه استعفای خود را به شورای شهر تحویل داد.

این عضو شورای شهر سورک با بیان اینکه بنا به درخواست اعضا، جلسه بررسی استعفای شهردار فردا دوشنبه برگزار می‎شود، افزود: تصمیم نهایی درباره قبول یا رد استعفای شهردار با مجموعه شورا است.

طبری با اشاره به فراز و فرودهای انتخاب شهردار سورک در دوره چهارم اظهار داشت: در سه هفته گذشته نیز درخواست استیضاح شهردار سورک را به شورای شهر داده و دلایل آن را در پنج بند ارائه کردم اما موافقت اعضای شورا را در پی نداشت.

به گزارش خزرخبر، شنیده‌ها حاکی است مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در نامه‌ای به شورای اسلامی شهر سورک درخواست بازگشت مجدد انصارالحسینی را به مجموعه به آموزش و پرورش داده است.

گفتنی است، انصارالحسینی نیز روز گذشته در نشستی با اشاره به کاهش محسوس حقوق و مزایای خود در صورت این جابه‌جایی تصریح کرد: در ماه‌های گذشته عملکرد مناسبی در این مجموعه اتفاق افتاده است و الان نیز با توجه به درخواست رسمی اداره کل آموزش و پرورش مازندران تابع نظر مدیر بالادستی هستم.

این استعفا در حالی تقدیم شورای اسلامی شهر سورک شده است که ظاهرا حکم مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش برای او صادر شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :