آخرین عناوین

جمعه 26 تير 1394-12:24 کد خبر:14534

اتفاقی جالب در شورا و شهرداری آمل:

شکایت شهردار از سخنگوی شورای شهر

شهردار آمل اعلام کرد از سخنگوی شورای شهر آمل شکایت خواهد کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش،در پی برگزاری مصاحبه مطبوعاتی رییس و سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل با مدیران سایت های خبری شهرستان در خصوص اتفاقات پیش آمده در عزل و نصب سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل احمد امیر سلیمانی شهردار آمل طی تماس تلفنی با وارش موارد مطرح شده را یک نوع تشویش اذهان عمومی دانست و اظهارداشت: بیان اینگونه مطالب پس از 2 سال از عمر شورای اسلامی شهر در دوره چهارم یک نوع بد اخلاقی اداری است.

وی افزود: اینجانب به عنوان عضو چهاردهم شورا در تمام جلسات حضوری فعال داشته و حتی مطالب عنوان شده در بعضی از موارد اصلا تاکنون مطرح نشده بود که بتوانم در صحن علنی شورا از خودم دفاع کنم.

شهردار آمل بیان داشت: اگر خدایی ناکرده مشکلاتی وجود داشت تاکنون توانستیم با همدلی حل کنیم و اظهاراتی  که بیان شد و دیگران را محکوم کردن یک نوع سوء تعبیر و برداشت نادرست می باشد.

 امیرسلیمانی تاکید کرد: این حق قانونی بنده است که بتوانم از حیثت خود دفاع کنم و قطعا ازعلی قاسمی به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر در محاکم قضایی شکایت خواهم کرد.

وی در پایان یادآورشد: متاسفانه به خاطر امیال شخصی و استفاده ازموقعیت خود دیگران را زیر سئوال ببریم تا به هدفمان برسیم دور از شان و شخصیت یک فرد مسلمان می باشد. 

در طرف مقابل و در واکنش به مصاحبه احمد امیر سلیمانی شهردار آمل با خبرنگار وارش نیوز در آمل، علی قاسمی سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل در گفتگویی با این پایگاه خبری نسبت به اظهارات شهردار آمل واکنش نشان داد.

 وی گفت: خوشبختانه تمام مواردی که در نشست خبری بیان داشتم دقیقا در دو هفته گذشته در جلسه رسمی شورا و با حضور کلیه اعضاء و احمد امیرسلیمانی مطرح کرده ولی شهردار آمل عکس العملی نشان ندادند.

 وی افزود: سرپرست سابق سازمان تاکسیرانی شهرداری تمام مواردی که از سوی حسابرس ایراد گرفته شده را به شهردار آمل نیز انتقال داده بود.

سخنگو شورای اسلامی شهر آمل تاکید کرد: طرح شکایت از سوی شهردار در محاکم قضایی حق ایشان است و اینجانب هم برگفته های خود تاکید و با مستندات حرفهای خود را ثابت خواهم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :